Dochter/Vader beginners clinic Ermelo e.o.

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 juni 2019, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

Wij (Jillian 8 en Daan 50) woonachtig in Ermelo zijn net begonnen met mountainbiken maar willen de goede/veilige kneepjes leren om verantwoord en leuk samen op pad te kunnen.
Heeft er iemand een goede tip waar wij gezamenlijk een clinic zouden kunnen volgen, liefst in de buurt van Ermelo?
Aansluiten bij een vereniging is op termijn ook een optie, maar we rijden en leren in eerste instantie het liefst samen, of samen met mensen in dezelfde situatie.
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
Wulip
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 11 augustus 2019, 11:49

Ik heb ik een aantal maanden geleden een clinic via start2bike gevolgd. Wie weet is dat iets voor jullie. Leer je de basis een beetje. (Remmen, sturen, kijken, balansoefeningen etc.) De clinics zij her en der door het land te vinden & prima geprijsd.
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 juni 2019, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

Wulip schreef: ma 12 augustus 2019, 17:16 Ik heb ik een aantal maanden geleden een clinic via start2bike gevolgd. Wie weet is dat iets voor jullie. Leer je de basis een beetje. (Remmen, sturen, kijken, balansoefeningen etc.) De clinics zij her en der door het land te vinden & prima geprijsd.
:-q Bedankt voor de tip, ik heb ons aangemeld, is een voorinschrijving, locaties zijn nog niet bekend, hopelijk komen ze met een locatie een beetje in de buurt.

Andere tips en suggesties blijven welkom.
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik weet dat Schraverus fietsen in Harderwijk mee doet aan start2bike. Het zal bij een fietsenmaker in Ermelo ook zo zijn.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 juni 2019, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

zwaantje schreef: di 13 augustus 2019, 15:01 Ik weet dat Schraverus fietsen in Harderwijk mee doet aan start2bike. Het zal bij een fietsenmaker in Ermelo ook zo zijn.
Ah, dat is goed nieuws, Harderwijk is uiteraard ook goed te doen, hoop dat ze voldoende inschrijvingen hebben en dat het doorgaat dan.
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
Eleanora
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: di 5 april 2016, 17:51
Mijn mountainbike: Canyon Nerve

Mtbclinic heeft een leuke clinic voor jullie: https://www.mtbclinic.nl/ouder-kind-clinic/

Mijn dochter heeft twee keer deze clinic gedaan toen hij nog alleen voor kinderen was. Nu dus gecombineerd.
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 juni 2019, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

Eleanora schreef: wo 14 augustus 2019, 22:53 Mtbclinic heeft een leuke clinic voor jullie: https://www.mtbclinic.nl/ouder-kind-clinic/

Mijn dochter heeft twee keer deze clinic gedaan toen hij nog alleen voor kinderen was. Nu dus gecombineerd.
Bedankt voor de tip, en ingeschreven!

Start2Bike inschrijving is nu ook geopend, helaas ook niet direct bij ons in de buurt.
https://www.start2bike.nl/startlocaties/
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
Plaats reactie