Start2Bike 2019 - Nijkerk

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 juni 2019, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

Vorig weekend samen met mijn dochter (8) een Ouder-Kind clinic gedaan bij MTBclinic.nl in Velp, dit was erg leuk maar meer op het kind gericht dan op de ouder.
Ik heb me daarom ook maar ingeschreven voor de Start2Bike clinic in Nijkerk, die start op 5 oktober en zie dat er al 10 inschrijvingen zijn en vroeg me daarom af of:
- Er toevallig ook mensen van dit forum bij dit groepje zitten?
- Wat ik een beetje kan verwachten.
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

dverhaar schreef: do 12 september 2019, 11:01 Vorig weekend samen met mijn dochter (8) een Ouder-Kind clinic gedaan bij MTBclinic.nl in Velp, dit was erg leuk maar meer op het kind gericht dan op de ouder.
Ik heb me daarom ook maar ingeschreven voor de Start2Bike clinic in Nijkerk, die start op 5 oktober en zie dat er al 10 inschrijvingen zijn en vroeg me daarom af of:
- Er toevallig ook mensen van dit forum bij dit groepje zitten?
- Wat ik een beetje kan verwachten.
Ik heb me ingeschreven in Epe. Op het web vind je best wel wat ervaringen en die zijn behoorlijk enthousiast. Als je googelt op "start2bike trainershandboek mtb" zie je het schema hoe de trainingen zijn opgebouwd. Ik heb er in ieder geval veel zin in!
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 juni 2019, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

Mad Wally schreef: do 12 september 2019, 11:51
dverhaar schreef: do 12 september 2019, 11:01 Vorig weekend samen met mijn dochter (8) een Ouder-Kind clinic gedaan bij MTBclinic.nl in Velp, dit was erg leuk maar meer op het kind gericht dan op de ouder.
Ik heb me daarom ook maar ingeschreven voor de Start2Bike clinic in Nijkerk, die start op 5 oktober en zie dat er al 10 inschrijvingen zijn en vroeg me daarom af of:
- Er toevallig ook mensen van dit forum bij dit groepje zitten?
- Wat ik een beetje kan verwachten.
Ik heb me ingeschreven in Epe. Op het web vind je best wel wat ervaringen en die zijn behoorlijk enthousiast. Als je googelt op "start2bike trainershandboek mtb" zie je het schema hoe de trainingen zijn opgebouwd. Ik heb er in ieder geval veel zin in!
Ah leuk, zat eerst ook aan Epe te denken maar toen kwam Nijkerk erbij als startlocatie.
Trainershandboek had ik ook al gevonden, ben benieuwd!
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
Plaats reactie