Voorstellen en wat kledingadvies nodig

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
makkelijk1984
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 10 oktober 2019, 12:14

Beetje laat maar ik koop alle kleding bij www.bikester.nl

Goed retourbeleid, ruim aanbod. Niet altijd de goedkoopste maar als je je aanmeld op de nieuwsbrief krijg je regelmatig een 10% kortingscode toegestuurd!

Fox, Raceface en O’neil zijn voor mij de merken die ik het liefst koop, De prijs kwaliteitsverhoudung van O’neil is top en Fox en Raceface spul is eigenlijk altijd goed.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Konabud schreef: wo 23 oktober 2019, 00:46
hotdog schreef: za 19 oktober 2019, 14:03 Toen ik net een tondeuzekapsel had is er eens een ijskoude hagelbui op m’n helm gevallen, de hagel bleef tussen de luchtgaten zitten op m’n blote hoofdhuid. Nog nooit zo’n kou op m’n hoofd gehad!
Sindsdien een helmmutsje gekocht, bleek de oplossing: ik heb daarna nooit meer in een hagelbui gereden..

Buff vind ik zelf wat overdreven..
Goeie, ik heb een scheermeskapsel en een helm vol hagel hoef ik ook niet per sé :tong
Ja zo'n helmmutsje is idd wel lekker voor dergelijke situaties en dus de wat meer winterse ritten; dan blijft je hoofd sowieso ook warmer uiteraard. Ik heb er eentje van BBB, goed te betalen en de kwaliteit is prima. :-q
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

Ik heb de spullen aardig compleet! Bedankt allen voor de bruikbare tips en websites!
Plaats reactie