beginnersfouten

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
PocoGaucha
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 26 september 2019, 12:25

Toen ik gister mijn derailleur uit elkaar had liggen en dacht: goh, hoe zat dat ding nu eigenlijk, waarom heb ik dit gedaan, komt dit ooit nog goed? Dat soort dingen heeft iedereen denk ik wel eens meegemaakt.

Dus, deel je beginnersfouten, omdat het leerzaam en best leuk is.

Gelukkig is het met de fabriekshandleiding en youtube filmpjes weer gelukt om hem perfect schakelend terug te krijgen. Hij is nu weer mooi schoon en nu weet ik hoe het moet voor de volgende keer. Het was wel handig geweest als ik even een foto had gemaakt ghehe.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Lol beste manier om te leren, vooral als je het voor elkaar krijgt om het te fiksenđź‘Ź
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

PocoGaucha schreef: ↑ma 7 oktober 2019, 18:26 Toen ik gister mijn derailleur uit elkaar had liggen en dacht: goh, hoe zat dat ding nu eigenlijk, waarom heb ik dit gedaan, komt dit ooit nog goed? Dat soort dingen heeft iedereen denk ik wel eens meegemaakt.

Dus, deel je beginnersfouten, omdat het leerzaam en best leuk is.

Gelukkig is het met de fabriekshandleiding en youtube filmpjes weer gelukt om hem perfect schakelend terug te krijgen. Hij is nu weer mooi schoon en nu weet ik hoe het moet voor de volgende keer. Het was wel handig geweest als ik even een foto had gemaakt ghehe.
Mooi dat het gelukt is en weer werkt :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Mooie oefening voor iets dat je waarschijnlijk nooit meer nodig zult hebben :D
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Hayoowat
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 27 oktober 2019, 12:25
Mijn mountainbike: megamo track frame, afgemonteerd trek parts, shimano xt

Er zijn idd filmpjes en foto s....hoe herkenbaar dit, maar ook lekker, prutsen aan je bike
freedom is a bike
Plaats reactie