Is het raar om als relatief beginnende mtber een Fully te kopen??

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Dice Oldskool schreef: za 1 augustus 2020, 19:30 Ik sta ook in het rijtje van Jurf. Zelfde verwachtingspatroon van de fiets, inzet en zoals ik het een beetje kan inschatten ook dezelfde beperkende factor op het zadel. En het is fiets #4 :bier:
Hoe noem je dan iemand die bij fiets 2 denkt zijn ultieme droomfiets te hebben gevonden? :bier: Van een Cube LTD Race HT naar een YT Jeffsy.... Enige wat ik me kan bedenken is wanneer ik de AL Base omruil voor een Jeffsy Pro Race, maar 5000,- is me iets teveel.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Tsja, er zijn mensen die doen het in 2x meteen goed. In plaats van een budget merk met een ouderwetse geometrie naar nog een ander budget merk, waarvan het frame breekt (I'm looking at you, Canyon), over te stappen :)
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

drpaul schreef: ma 10 augustus 2020, 11:54
Dice Oldskool schreef: za 1 augustus 2020, 19:30 Ik sta ook in het rijtje van Jurf. Zelfde verwachtingspatroon van de fiets, inzet en zoals ik het een beetje kan inschatten ook dezelfde beperkende factor op het zadel. En het is fiets #4 :bier:
Hoe noem je dan iemand die bij fiets 2 denkt zijn ultieme droomfiets te hebben gevonden? :bier:
Happy biker :-q

Vermaak me hier prima op een HT en recentelijk een Fully voor erbij gekocht. Beide rijden compleet anders en heb met beide erg veel schik. Vullen elkaar mooi aan ;-)
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Plaats reactie