Leuke trail bike gezocht voor veel fun!

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
lusw
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 22 juli 2015, 17:21

Hallo allemaal,

Zal mezelf eerst even voorstellen. De naam is Luigi, 36 jaar oud en woonachtig in overal en nergens 8) .
Afgelopen 2 jaar heb ik rondgereden op een Trek Superfly 6 uit 2015 op vooral de tracks Dorst & Bergen op Zoom.
Veel geleerd en 1x mega op mn plaat gegaan op de track Col du Kragge, waardoor ik een paar maandjes uitgeschakeld was.
Nu is het moment daar dat ik een nieuwe bike wil aanschaffen. Mooi moment! Ik heb vooral gemerkt dat ik op zoek ben naar een hoop lol.
Lekker een beetje gek doen, daarnaast heb ik de neiging om van elke hobbel een ramp te maken :D (was vroeger heeeel veel op de halfpipe te vinden op mn skates, dus zit er een beetje in), dus ik ben terecht gekomen bij een trail bike. Ik wil ook gaan fietsen in de Ardennen en wanneer ik er klaar voor ben in de Alpen. Ik cross namelijk met mijn camperbusje en fiets overal naartoe. Mijn budget is 5 a 6k. Mag 2e hands en de mogelijkheid is er om nadien te upgraden. De fiets moet wel gelijk beschikbaar zijn, dus geen zin in enorme wachttijden. Wie o wie heeft een mooie staan? Of kan je mij een fiets aanraden? Lengte is 1.86cm, gewicht 78kg. Binnenbeenlengte is 84cm.

Wat vinden jullie van deze 2?

Modeljaar 2019, afmontage is top:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... b9c5b7a618

Frame is van 2019 met upgrades uit 2020, mindere afmontage, daarnaast enduro, dus misschien niet geschikt voor nl.
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... b9c5b7a618

Alvast bedankt!
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

ik zou op bike markt de. kijken daar heb je heel veel keuze
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

YT izzo pro race? Nu leverbaar in XL en hele leuke bike, zeker voor de combi NL Ardennen
Waar woke is, is vuur
lusw
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 22 juli 2015, 17:21

nick22 schreef: vr 9 april 2021, 14:57 ik zou op bike markt de. kijken daar heb je heel veel keuze
Tnx voor de tip. Ga er eens rondneuzen.
lusw
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 22 juli 2015, 17:21

Makkelijk schreef: vr 9 april 2021, 15:01 YT izzo pro race? Nu leverbaar in XL en hele leuke bike, zeker voor de combi NL Ardennen
Deze had ik nog niet gezien. Ga me er eens in verdiepen. Tnx!
Plaats reactie