Waar protection gear huren?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Josvvliet
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 23:33
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro

Hoi,

ik ga met mijn zoon 2 dagen rijden in Willingen/Winterberg half juli. Fietsen hebben we zelf maar ik heb geen protection gear. Enig idee wara ik dat vooraf in nederland kan huren (full face helm. knie/elleboog beschermers en body armor)? Of weet iemand of je die daar ter plekke kan huren zonder een fiets te huren? Sites zeggen er niets over en ze reageren niet op de mails helaas.

groeten,

Jos
YT Jeffsy 2020
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Zelf ERG tevreden over https://www.mtbclinic.nl/ in Velp. Daar kom je bijna langs als je via de A12 Duitsland in rijdt. Je zegt dat je fietsen hebt, maar hier hebben ze ook voor een goede prijs bikepark/Downhill-fietsen met droppers etc. En protection is daar zeer goed en goedkoop te huren. Goede service ook.

Wij gaan 5 juli weer naar Winterberg en huren daar ook spullen.
Gebruikersavatar
Josvvliet
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 23:33
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro

Ah, die had ik blijkbaar over het hoofd gezien, dank je
YT Jeffsy 2020
Gebruikersavatar
Josvvliet
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 23:33
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro

Intuusen in Willingen en Winterberg geweest:
- Willingen kanje protective gear huren onder aan de lift, bij K1, dus ook los van een fiets. Prima bodyprotector!
- In Winterberg gaat dat niet (in bikepark verhuren ze alleen fiets + gear compleet), maar in het dorp kan je in diverse winkels terecht (zelf gedaan bij Probiker

Was de eerste keer maar ik denk dat ik er een nieuwe verslaving bij heb... vast herkenbaar. Erg gaaf om te doen, samen met mijn zoon van 19. Die kan/durft wel meer dan ik, ben bang dat ik te laat begonnen ben :-)
YT Jeffsy 2020
Plaats reactie