Wat is er nog verkrijgbaar (voor ongeveer 1250, beginner)!

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Ananas
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 20 juli 2021, 08:39

Yup. Had al een paar maanden een pre-order staan. Die is gecanceled. En nu is er niets, en dan ook echt niets meer over. En het zou leuk zijn om voor de winter iets te hebben.

Het goede nieuws is dat in die korte tijd mijn budget ongeveer is verdubbeld (verjaardag, gulle ouders. Altijd fijn). En dat ik nu dus met smart op zoek ben naar een mooi fietsje, die het liefst op voorraad is.

Ik ben een dame, 1.80 lang, en in de winkel gezien dat 17" te klein is, dus heb ik een 19" nodig.
Ik ben een absolute beginner, die vooral op vakantie af en toe een mountainbike huurde, maar wel trails gaat rijden (in Nederland) en ik heb een budget van rond de 1250. Minder is altijd beter.

Ik ben vrij zwaar (Gewicht blijft een gevoelig puntje, en ik zit nog niet in de range van 3 digits. Maar denk wel die richting op :wink: ) en rijd nu voornamelijk racefiets.
Ondertussen lijk echt alles, en dan ook alles, uitverkocht. Ik ben alleen een aantal cannondale modellen tegengekomen, en ik weet dat het de slechtste reden ever is.... Maar dat lettertype van het logo.... Dat doet een beetje pijn aan mijn ogen, dus ik krijg het niet voor elkaar om daar 1000 euro aan uit te geven :lol:

Ik ga er trails mee rijden (denk omgeving utrechtste heuvelrug). Ik ben zelf wel weg van de cube reaction pro, maar ook die is overal uitverkocht. Wellicht weet iemand hier een fietsenwinkel met een leuke voorraad? Een (lang) autoritje is echt 0,0 probleem. Een maandje wachten vind ik ook niet zo erg, maar ik zie overaal oktober/november staan en dat vind ik toch wel erg jammer.