Investeren of doorsparen

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

> ...kijk en als Kermit dat schrijft is het echt waar! :wink:

En dan zou ik niet te lang wachten met besluiten want er is al een reactie met interesse zie ik nu.
SensaBike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: di 20 december 2011, 09:26

Is dit niet iets voor je

https://link.marktplaats.nl/m1743572703

Hij is niet van mij. Maar kwam hem tegen op marktplaats
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

SensaBike schreef: di 12 oktober 2021, 18:31 Is dit niet iets voor je

https://link.marktplaats.nl/m1743572703

Hij is niet van mij. Maar kwam hem tegen op marktplaats
Hmm... Bolany kende ik niet. Na wat speurwerk ook niet vreemd. Heel goedkoop en Chinees, geen vertrouwenwekkende combinatie. De reviews op Amazon zijn ook wisselend. Lekker laten staan.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
rwvansoest
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 10 oktober 2021, 17:51

Wederom bedankt voor alle reacties, dit heeft enorm geholpen in het maken van keuzes. Ik heb helaas op het moment geen 280 euro liggen, anders had de Reba zeker de beste optie geweest. Ik zal mijn ogen open houden voor (z.g.a.n.) tweedehands vorken, maar anders ga ik denk ik voor een nieuwe Manitou Markhor. Ik zag inderdaad goede reviews hiervan!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

rwvansoest schreef: di 12 oktober 2021, 20:13 Wederom bedankt voor alle reacties, dit heeft enorm geholpen in het maken van keuzes. Ik heb helaas op het moment geen 280 euro liggen, anders had de Reba zeker de beste optie geweest. Ik zal mijn ogen open houden voor (z.g.a.n.) tweedehands vorken, maar anders ga ik denk ik voor een nieuwe Manitou Markhor. Ik zag inderdaad goede reviews hiervan!
Ok maar die Manitou is dan 203 € tegenover 280 voor de RS… dan leen je toch ff ergens 80€ ofzo en koop je die Reba ;)

Zou ik dan zeggen. Maar goed ik kan niet in jouw financiële situatie kijken natuurlijk. Alleen de kwaliteit van die Reba ligt toch wel wat hoger dus ik zou dat nog wel serieus afwegen… my 2 cents. :bier:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Je kunt een oproep doen in de rubriek ‘te koop gevraagd’.
Even de forumleden op de kop houden en uitschudden. De spullen die jij zoekt liggen nog her en der verspreid bij forumleden te verstoffen
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie