Beginnende locals gezocht

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Ebert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: di 23 december 2008, 13:35

Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje mee te lezen en zie regelmatig de vraag of het advies om samen te rijden met ervaren mountainbikers of om een clinic te volgen. In dat kader is dit misschien een leuke kans:

Voor mijn werk als trainer ga ik de komende weken mijn routekennis actualiseren en uitbreiden. Dit zou ik graag doen met beginnende lokale rijders. Zo kan ik de route ook vanuit hun perspectief ervaren.

In november en december zal ik vooral gaan op maandag, dinsdag en een enkele zaterdag. Uiteraard alleen bij overwegend droge omstandigheden. De rit is net zoveel op eigen risico als elke andere keer dat je op de mountainbike stapt.

Heb je interesse in een gratis techniektraining op je thuisroute dan hoor ik graag van je!

Afbeelding
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Gebruikersavatar
Dennis Ebert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: di 23 december 2008, 13:35

Wat bedoel je precies met de link?

Bergschenhoek is in ieder geval een hele mooie locatie waar ik vaak geweest ben en waar ik goede herinneringen aan heb. Mijn eerste wedstrijd was hier en ik heb er ook mijn beste xco-resultaat bij de elite/beloften behaald.

Het is dan ook zeker mijn bedoeling om hier binnenkort langs te gaan. Waarschijnlijk gecombineerd met Zoetermeer en/of Bikepark Rotterdam.
Plaats reactie