nieuw met budget 1000 eurie

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

leuke fiets maar ehhm, als ik kijk naar je zadelstand....had een maatje kleiner niet beter gekund??
Fullytight
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:12

De Schout schreef:Kijk daar is die dan :-q
Veel (fiets)plezier ermee !
vinkkie schreef:kijk dat is idd een leuk fietsje veel succes er mee en vele veilige km :-q
erik hendriks schreef:mooie bike hoor :-q
veel plezier er mee
Banzai schreef:Top dat je gelijk een helm erbij heb genomen! Meestal wordt deze pas na een tijde gekocht...
ben ook motorrijder, voelt een beetje naakt zonder helm.
Wernerw schreef:Super mooi fietsje! :)
dank je wel jullie allemaal! 8)
vasquez schreef:leuke fiets maar ehhm, als ik kijk naar je zadelstand....had een maatje kleiner niet beter gekund??
Er ontgaat je niets, :D Ik ben 1,90m met een beenlengte van 91 cm. Heb een steun aan de muur voor de fiets van m'n vriendin, die haakt aan het zadel. Om te sleutelen moest het zadel op "haar" hoogte zodat ik m'n handen vrij kan houden. Zoals gezegd, ik had er nog geen 100 meter op gereden na de aankoop.
Fullytight
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:12

twee maanden verder en nog steeds een maagdelijke fiets :oops: Koude en gladheid, heb alleen op m'n ouwe daily van en naar het werk gefietst...

Ben op zoek gegaan naar een extra set wielen, via de duitse eBay hoeft dat niet veel te kosten:

Afbeelding

worden voorzien van Kojaks, stadswielen dus, of voor een ritje over het strand :-D

Afbeelding

Afbeelding

Heb wel de fout gemaakt eerst een willekeurige band in de maat 26'' te kopen bij de lbs. :~
Zelfs de gepensioneerde fietsenmaker verderop begreep niet waarom dit niet paste op de 26'' wielen. Antwoord op dit forum gevonden :-q
bramdr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 388
Lid geworden op: za 11 juli 2009, 16:07
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Specialized stumpjumper fsr S-works, Canyon Strive CFR
Contacteer:

Als je op het strand gaat rijden moet je wel je vering afdekken, ( enkel het goudkleurige bij jou ).
Fullytight
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:12

bramdr schreef:Als je op het strand gaat rijden moet je wel je vering afdekken, ( enkel het goudkleurige bij jou ).
je bedoelt eerst locken en dan afdekken? Waarmee wordt dat meestal gedaan?
bramdr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 388
Lid geworden op: za 11 juli 2009, 16:07
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Specialized stumpjumper fsr S-works, Canyon Strive CFR
Contacteer:

Fullytight schreef:
bramdr schreef:Als je op het strand gaat rijden moet je wel je vering afdekken, ( enkel het goudkleurige bij jou ).
je bedoelt eerst locken en dan afdekken? Waarmee wordt dat meestal gedaan?
Vork idd eerst locken. Wordt meestal gedaan met neoprenen bescherm stukken ( kost maar een paar euro )
Fullytight
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:12

bramdr schreef: Vork idd eerst locken. Wordt meestal gedaan met neoprenen bescherm stukken ( kost maar een paar euro )
bedankt!

ze zitten erop :-D

Afbeelding

verhoudingen zijn een beetje zoek. :-?
Plaats reactie