Hallo medebikers/-gebruikers,
De naam is Johan, bouwjaar '85, woonachtig in de Kop van Overijssel, herintreder wat betreft het mtb'en. Ik zal me even kort voorstellen.
Tot m'n +/- 18e vaak met een klasgenoot en de onze vaders gebiked, o.a. in Ardennen en Teutoburger woud. Toen nogal onbesuisd, het is een wonder dat ik nog leef.
Toen ik echter m'n toenmalige mtb ontgroeid was en vanwege het studentenbestaan m'n geld uitgaf aan andere (niet nader te definiëren

) zaken heb ik jarenlang rondgereden op een fietsje van hooguit €50,-. Na de studie een tijdje op een racefiets aan m'n noodzakelijke beweging gekomen maar ben nu een paar keer met collega's wezen mountainbiken en merkte dat offroad toch uitdagender is. Soms nogal gestresst vanwege werk en op de weg heb je vooral tijd om dan te gaan piekeren, op de mtb kun je je vooral even op iets anders storten.
Vorige week in de bikestore een fonkelnieuwe Focus Black Forest 3.0 29er 2013 aangeschaft ('opvolger' van BF 2.0 2012). Fiets is echter pas half september leverbaar dus tot die tijd heb ik een 2e hands Ridley in bruikleen van de winkel.
De afgelopen dagen hier al wat rondgelezen en merkte dat het erg nuttig is als je je wat verder wilt verdiepen in het mtb-gebeuren. Nog leuker is het hoop ik om hier mee te doen, vandaar dat ik me heb aangemeld. Wel, nu genoeg geluld, hier en daar zullen jullie me vast wel eens tegenkomen.