Prikkende ogen bij fietsen in de regen

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
M.A.S
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: za 25 februari 2012, 20:31
Mijn mountainbike: focus whistler bulls sharptale

een buff hier op de kop :-q
, in de winter een muts en gebruik ik de buff voor om m'n nek .
als het dan te warm wordt berg je hem zo op .
groetjes Marcel
Leo VL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 16 maart 2004, 13:29

Ik ga 2 dingen proberen, koerspetje en de castelli summercap. Ik moet nog even wachten verwachte levertijd week 37.
Vaseline heb ik ook aan gedacht, maar blijft dat in de stromende regen zitten? Of loopt dat uit en ben je nog verder van huis.
“Mooi van verre, verre van mooi”
laurens87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 19 januari 2010, 23:28
Mijn mountainbike: CUBE LTD SL 2013

Leo VL schreef:Ik ga 2 dingen proberen, koerspetje en de castelli summercap. Ik moet nog even wachten verwachte levertijd week 37.
Vaseline heb ik ook aan gedacht, maar blijft dat in de stromende regen zitten? Of loopt dat uit en ben je nog verder van huis.
Ja dat werkt, en het blijft prima zitten. Immers mengen vet en water niet heel erg goed.
ik heb van de vaseline in ieder geval nog nooit last gehad!
I'm a bike addict, and it's the best addiction i've ever had! (well maybe second best)
amr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 8 augustus 2015, 22:32

Mijn ff helm (MET Parachute) heeft een siliconen randje dat over het voorhoofd loopt. Dit functioneert als een gootje... Ideaal!

Het tijdig wassen van je helmkussentjes wil ook nog weleens helpen. En weet je zeker dat het zweet (en niet je haargel) de boosdoener is?
Plaats reactie