120 km fietsen met zoontje van 11

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Organiseer een nooduitgang voor als het niet meer gaat.
Voor de toegang tot de nooduitgang heb je twee geldige OV Chipkaarten nodig. De ingang is bij het NS station.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
MTBhans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 9 december 2018, 08:59
Mijn mountainbike: SENSA FIORI SL TNT COMP RC

Nou we hebben een fantastisch mooie rit gehad

uiteindelijk 106 kilometer gefietst in 6 uur tijd in deze rijd ook genoeg gestopt en lekker gelunched met warme chocolademelk met slagroom en een broodje bal waar hij het nu nog over heeft

Op de 100 km gaf hij aan dat hij er klaar mee was en we moeten vanaf dat punt nog 2,5 uur trappen en dit gingen we dus niet doen. Heerlijk naar t strand gereden en daar lekker aan de appeltaart gezeten totdat moeders de vrouw er was.

Vind t echt een topprestatie van de kleine man en van het voorjaar wilt hij weer, maar dan wel bij opa en oma aankomen. Vandaag helaas ergens een verkeerde afslag genomen (ik slechte navigator) waardoor we t niet gered hadden. Als we de 120 km route hadden aangehouden had hij zeker wel de laatste 14 km gereden maar dit was gewoon nog te veel

Maar leuk was het

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door MTBhans op wo 26 december 2018, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Ik vind het een hele prestatie. :-q
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Mooi :-D :-q .....ik was erg nieuwsgierig hoe het is gegaan en blijkt nog erg goed te zijn gegaan deze rit....erg knap van deze 11 jarige mtb'ertje :-D Top prestatie en ga zo door :-D :-q
En ik vraag mij ook af hoe het vaders is verlopen, omdat vaders continu onder de zijn standaard tempo heeft moeten rijden..., en dat dan weer over zo'n afstand....hoe ging dat :D :-D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

:-q

Leuke ervaring rijker met veel chocomel. En erg ver gekomen, super prestatie hoor. Dat gaat hij niet meer vergeten, en dan volgend jaar het hele stuk.

Weet hij al wel dat dit de rest van zijn leven gaat beheersen;-)
MTBhans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 9 december 2018, 08:59
Mijn mountainbike: SENSA FIORI SL TNT COMP RC

Mario070 schreef: wo 26 december 2018, 22:43 Mooi :-D :-q .....ik was erg nieuwsgierig hoe het is gegaan en blijkt nog erg goed te zijn gegaan deze rit....erg knap van deze 11 jarige mtb'ertje :-D Top prestatie en ga zo door :-D :-q
En ik vraag mij ook af hoe het vaders is verlopen, omdat vaders continu onder de zijn standaard tempo heeft moeten rijden..., en dat dan weer over zo'n afstand....hoe ging dat :D :-D

Doordat ik gister om 01:30 in bed lag omdat ik iedere keer t laatste biertje wilde nemen : Suprised : was bob zijn tempo prima
MTBhans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 9 december 2018, 08:59
Mijn mountainbike: SENSA FIORI SL TNT COMP RC

bartsince1975 schreef: wo 26 december 2018, 22:53 :-q

Leuke ervaring rijker met veel chocomel. En erg ver gekomen, super prestatie hoor. Dat gaat hij niet meer vergeten, en dan volgend jaar het hele stuk.

Weet hij al wel dat dit de rest van zijn leven gaat beheersen;-)
Zeker, hij wilt profi mtber worden als hij groot is
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Hulde voor je mannetje, echt knap. :-q

Tip: Volgende keer door ‘t mooie Midden-Delfland naar de veerpont Maassluis-Rozenburg, snij je een behoorlijk stuk af.
MTBhans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 9 december 2018, 08:59
Mijn mountainbike: SENSA FIORI SL TNT COMP RC

Giant-E schreef: wo 26 december 2018, 23:18 Hulde voor je mannetje, echt knap. :-q

Tip: Volgende keer door ‘t mooie Midden-Delfland naar de veerpont Maassluis-Rozenburg, snij je een behoorlijk stuk af.
:-q Dan had hij m wel uit gereden
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Delft-Den Hoorn-Schipluiden-Maasland-Maassluis-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-etc. Mooie route hoor. :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Giant-E schreef: wo 26 december 2018, 23:34 Delft-Den Hoorn-Schipluiden-Maasland-Maassluis-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-etc. Mooie route hoor. :-q
Tot aan Maasland heb je onderweg pontjes die je zelf moet bedienen ook leuk om te doen....zelfs voor zo'n oude meneer als ik... :D :lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Lekker gedaan! :-q
Everybody bought a new bike!
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Topprestatie! Ben zelf erg vaak van Den Haag naar Zierikzee gefietst en i.d.d. pak de pont van maassluis of hoek van holland. Is nog leuker ook!
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Mario070 schreef: wo 26 december 2018, 23:46
Giant-E schreef: wo 26 december 2018, 23:34 Delft-Den Hoorn-Schipluiden-Maasland-Maassluis-Rozenburg-Brielle-Ouddorp-etc. Mooie route hoor. :-q
Tot aan Maasland heb je onderweg pontjes die je zelf moet bedienen ook leuk om te doen....zelfs voor zo'n oude meneer als ik... :D :lol:
Ik zou toch de brug bij Schipluiden nemen. Dat kettingpontje over de Vaart nam ik ook ooit. Je draai je een breuk voor je aan de overkant bent. :lol:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Mooi gereden, prachtige prestatie!

Daar zal hij het inderdaad nog lang over hebben. :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Plaats reactie