Windgeruis elimineren (tijdens fietsen)

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
The Grim Ripper
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 12:22
Mijn mountainbike: Glimmend zilver Devinci Django 29 2018 carbon trail

bongo schreef: zo 6 oktober 2019, 16:47
The Grim Ripper schreef: vr 4 oktober 2019, 17:04 Ja graag! Reed laatst weer eens door de polder en vond het windgeruis erg storend... Ben benieuwd naar je ervaring
Ik heb twee sets gekocht in USA voor USD 37,50 (inclusief USD 5,00 shipping), mocht nog even EUR 19,15 invoerrechten aftikken.
Anyway, vanochtend op de racefiets in de regen gereden, heb het idee dat die dingen wel effectief zijn, zeker windop, maar niet voor 80%. Eerder 50 tot 60%. Ik zal nog eens verder experimenteren.

Zo, dat is ff schrikken. Zo wordt het wel een erg duur stukje schuimrubber :-{
Ik heb gemerkt dat ze echt strak tegen het gezicht moeten drukken om het meest effectief te zijn. De halsstrap moest ik daarvoor behoorlijk aantrekken en dat is geen fijn gevoel. Ook met (sport)bril op zijn ze minder effectief, omdat de pootjes de kussentjes van het gezicht afhouden. Ben toch blij met het resultaat, want het scheelt behoorlijk.
When my legs hurt, I say: ‘Shut up legs! Do what I tell you to do!
Plaats reactie