Afvallen tot 80 kg

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Dus Trump volgt ook het wortel dieet!
PaganiProductions

Weeg nu 85 kg ben redelijk op weg naar mijn doel.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Zo zo, 2 kg in een week of 6. Pas je wel op! :D
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Van101 naar 94. Het gaat de goede kant op hier. Maar om een gezonde bmi score te halen moet ik maar de 76 kg. Volgens mij zie ik er dan ook uit als iemand van 76 😂
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Sja, het ging hier ook de goede kant op... maar het was drie dagen op rij gezellig afgelopen weekend. :bier:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

PaganiProductions schreef: ma 17 juni 2019, 10:44 Weeg nu 85 kg ben redelijk op weg naar mijn doel.
Was dat voor of na het poepen? :winkie:
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Ik zit bijna op de 80 kg :-q

Helaas wel door het "zware bacteriele infectie" dieet .

Niet aan te raden ,wordt weinig gefietst laatste tijd..... :((
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Hoe gaat het met de missie Wouter? Hier vooruitgang. Na:
Bokmaaa schreef: di 14 mei 2019, 09:05 Tijd voor actie. Ik doe met je mee Wouter, op naar die 80! :-q
Heb ik vanochtend voor het eerst die felbegeerde '7' op de weegschaal gezien. 79,7 stond er. Dat zal vast nog wat schommelen, maar feit is dat ik sinds mijn vroege 20'er jaren niet meer onder de 80kg heb gewogen, dus dat dat nu aan de vooravond van m'n 40'ers is gelukt ben ik donders blij mee :)
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Haha, voor mij was dat vorige week de magische 8 als eerste cijfer, die ik sinds mijn jongere jaren niet meer had gezien.
Nadat ik in 2011 met roken ben gestopt liep de teller gestaag op, tot de 106 kg. (2013). Toen werd ik eindelijk wakker.
Sindsdien gaan hardlopen, mtb-en en vooral sinds ik doordeweeks oplet met chips, cola etc gaat 't hard. Nu 89 kg, 191 cm. Streefgewicht is 85, zeker niet lager.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik kan me niks voorstellen bij lijnen en enorm aankomen. Ik zit juist met, niet kunnen aankomen. Nooit zwaarder geworden sinds mijn 18e. Ook niet altijd even leuk moet ik zeggen maar toch kies ik liever voor dit metabolisme dan wat mijn voorgangers doormaken.

Wel moet ik bekennen dat ik geen bourgondiër ben. Ik hou wel van zoetigheid maar drink geen bier, eet met mate en pak de fiets waar kan.
Wat ook scheelt is dat ik enorm gedisciplineerd ben en er bijna een autistisch levensritme op na hou. Dus mijn lijf weet precies wat hij kan verwachten.

Klinkt denk ik vreselijk saai voor een hoop mensen maar werkt voor mij.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Lekker bezig geweest heren! Toch een fijne bijkomstigheid met dat fietsen!
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

maverick76 schreef: do 2 april 2020, 09:35 Ik kan me niks voorstellen bij lijnen en enorm aankomen. Ik zit juist met, niet kunnen aankomen. Nooit zwaarder geworden sinds mijn 18e. Ook niet altijd even leuk moet ik zeggen maar toch kies ik liever voor dit metabolisme dan wat mijn voorgangers doormaken.

Wel moet ik bekennen dat ik geen bourgondiër ben. Ik hou wel van zoetigheid maar drink geen bier, eet met mate en pak de fiets waar kan.
Wat ook scheelt is dat ik enorm gedisciplineerd ben en er bijna een autistisch levensritme op na hou. Dus mijn lijf weet precies wat hij kan verwachten.

Klinkt denk ik vreselijk saai voor een hoop mensen maar werkt voor mij.
Och saai.. weet ik niet. Ieder z'n meug. :) Voor mij zijn avonden met vrienden (als het enigzins kan in een restaurant, bij mensen thuis of bij ons aan de dinertafel) de hoogtepuntjes. Buiten downhilltripjes natuurlijk, die ook steevast worden omlijst door veel bier en slecht eten. En dat zal niet veranderen. Maar de rest van de dagen let ik strakker op. Na avondeten niets meer, behalve koffie en water. Ontbijt sla ik over, net als alle tussendoortjes. Dus ik eet op het moment alleen lunch en diner, en let bij beide op dat ik het een beetje normaal doe. En dat is uitstekend vol te houden. Geen hongergevoel, en omdat ik maar twee keer eet, is het eenvoudig om onder de 2200kcal te blijven. 's weekends af en toe zonde-dagen.
PaganiProductions

ik weeg nu gemiddeld weer 87 kg tot 86 kg als ik echt niet veel extra´s eet 85 kg vind ik licht genoeg voor nu en hoef ik de voorvork van de Alma niet opnieuw te laten afstellen.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

PaganiProductions schreef: ma 27 april 2020, 20:20 ik weeg nu gemiddeld weer 87 kg tot 86 kg als ik echt niet veel extra´s eet 85 kg vind ik licht genoeg voor nu en hoef ik de voorvork van de Alma niet opnieuw te laten afstellen.
Dat afstellen is toch geen excuus..
Als jij vind dat je genoeg weegt en lekker in je vel zit is dat dan wel weer prima!
PaganiProductions

mauke schreef: ma 27 april 2020, 21:57
PaganiProductions schreef: ma 27 april 2020, 20:20 ik weeg nu gemiddeld weer 87 kg tot 86 kg als ik echt niet veel extra´s eet 85 kg vind ik licht genoeg voor nu en hoef ik de voorvork van de Alma niet opnieuw te laten afstellen.
Dat afstellen is toch geen excuus..
Als jij vind dat je genoeg weegt en lekker in je vel zit is dat dan wel weer prima!
Ja opzich rond de 85 a 86 kg voel ik mij goed.
Plaats reactie