Koppijn na fietsen door fronsen

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Medico
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 2 november 2012, 04:30
Mijn mountainbike: Carbonda FM 936, on one scandal

Maar weer OT.

Aangezien het na het fietsen pas ontstaat is het geen inspanningsgebonden hoofdpijn, dus meer in de orde van vervelend... Maar overkomelijk.
Ik vermoed dat je het in je houding moet zoeken. Dat het enkel met fronsen te maken heeft lijkt me minder waarschijnlijk... Of je moet ineens hele slechte ogen gekregen hebben oid.

Succes
Vakmanschap is Meesterschap

Carbonda fm 936 viewtopic.php?f=14&t=144187
Juan007
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 16:02
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Je wilt het misschien niet horen en vind het vast raar, nu komt het en dit is echt geen geintje.. je moet botox in je frons laten aanbrengen (faceland.nl zit overal en doet dat goedkoop) en dan ben je er vanaf. Ik heb dit ook laten doen nadat ik dacht een bril nodig te hebben etc, wat bleek; het fronsen zorgde voor hoofdpijn.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Hoofdpijn na het fietsen komt bij mij vaak door een verkeerde houding... bijvoorbeeld teveel druk/hangen op de armen. (Zeker omdat je ook zegt dat je verder omhoog moet kijken dan normaal en dergelijke) daarna trekt het uit mijn schouders naar boven met gevolg hoofdpijn
Plaats reactie