Corona-praat

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Hebben jullie de Let's riot gezien?

Is om 21:00 gestart in den Haag. Je kunt op veel plekken gewoon aansluiten. Skills niet vereist. Een buff is wel handig.
Ja, doei !
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3298
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Alle tokkies bij elkaar... Ik hoop dat de ME hard genoeg slaat...
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ik kwam een Strava post tegen van iemand (een Belg) die in de Franse Alpen is gaan skiën. Dat kan natuurlijk ook.

Mijn kinderen tracht ik wel in contact te houden met hun vriend/innen maar iedereen is in een schulp gekropen.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

awinkel schreef: zo 24 januari 2021, 22:50 Alle tokkies bij elkaar... Ik hoop dat de ME hard genoeg slaat...
Ik mis de rubberkogels. Nu is het nog veel te veel een spel. Uitdagen-charge-terugtrekken en het spel begint opnieuw. Met rubberkogels de grootste raddraaiers uitschakelen en inrekenen.

Het mag geen spel zijn want dan willen ze allemaal zichzelf bewijzen. De pakkans moet omhoog en de consequenties veel ernstiger.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Ik zou de ME lekker binnen houden en het leger inzetten tegen zulke acties.

Wat een hersenloze zeg
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Patrick_V schreef: zo 24 januari 2021, 23:52 Wat een hersenloze zeg
Er komen nu op die 'demonstraties' figuren af met allerlei verschillende motivaties, maar dat lijkt me inderdaad gezien de huidige situatie wel de gemeenschappelijke faktor.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

KTManiac schreef: ma 25 januari 2021, 00:02
Patrick_V schreef: zo 24 januari 2021, 23:52 Wat een hersenloze zeg
Er komen nu op die 'demonstraties' figuren af met allerlei verschillende motivaties, maar dat lijkt me inderdaad gezien de huidige situatie wel de gemeenschappelijke faktor.
En de steun en aanmoedigingen van Wilders en Baudet.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Met die twee heb ik echt niks gelukkig.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Patrick_V schreef: zo 24 januari 2021, 23:52 Ik zou de ME lekker binnen houden en het leger inzetten tegen zulke acties.

Wat een hersenloze zeg
Eerste stap is gezet door MP in te zetten in Limburg.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ik vind het feit dat we ergens in 2025 70% van de bevolking hebben ingeënt en dus volgens alle redenaties tot die tijd met maatregelen zitten, terwijl andere landen deze zomer al klaar zijn erger. En dat ik dat niet meer mag zeggen, want sinds afgelopen weekend ben je pro-Hugo of pro-winkels-plunderen.
Waar woke is, is vuur
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Tuurlijk mag jij dat zeggen, toch niets mis mee?
Maar als je een winkel plundert, bakstenen door een ruit gooit, of vuurwerk naar hulpverleners, de stad afbreekt, dan ben je gewoon fout bezig (en de reden waarom doet er niet eens toe), klaar.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Vraagje aan onze forumarts; wat mij opvalt is dat je tussen de astronomische getallen over hoeveelheden vaccins, besmettingscijfers en de snelheid waarmee een vaccin uit de grond gestampt is, werkelijk nergens iets voorbij ziet komen wat ook maar enigszins wijst op aandacht voor de ontwikkeling van een effectief geneesmiddel.
Misschien zie ik in media berichten over dat onderwerp over het hoofd, op mij komt het allemaal heel stil over.
Wordt daar überhaupt wel energie en geld in gestoken?

In mijn omgeving ken ik iemand die na 5 weken ziekenhuis, overwegend IC, is overleden.
Was voor zo'n persoon, zijn familie en het zorgpersoneel wel fijn geweest als er een heel effectief pilletje bestond.
Waarom dan 200% energie voor ontwikkeling vaccin en (ogenschijnlijk) 1% aandacht voor medicatie?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

On a positive note: gezien je onderschrift hebben de coronakilo's geen vat op je. :-q


Of, je hebt een zeldzame mutatie te pakken waardoor je ineens gaat groeien. Dat kan ook natuurlijk.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

:-q :lol: :lol: :lol:
Wellicht is er een verband tussen eetgewoontes rond kerst en Corona? Wie zal 't zeggen.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Jan Willem schreef: di 26 januari 2021, 09:30 Vraagje aan onze forumarts; wat mij opvalt is dat je tussen de astronomische getallen over hoeveelheden vaccins, besmettingscijfers en de snelheid waarmee een vaccin uit de grond gestampt is, werkelijk nergens iets voorbij ziet komen wat ook maar enigszins wijst op aandacht voor de ontwikkeling van een effectief geneesmiddel.
Misschien zie ik in media berichten over dat onderwerp over het hoofd, op mij komt het allemaal heel stil over.
Wordt daar überhaupt wel energie en geld in gestoken?

In mijn omgeving ken ik iemand die na 5 weken ziekenhuis, overwegend IC, is overleden.
Was voor zo'n persoon, zijn familie en het zorgpersoneel wel fijn geweest als er een heel effectief pilletje bestond.
Waarom dan 200% energie voor ontwikkeling vaccin en (ogenschijnlijk) 1% aandacht voor medicatie?
WOrdt zeker onderzoek naar gedaan, maar is nog niks concreets. Een virus is er moeilijk te behandelen (zie griep, verkoudheid, polio, etc)
Gesloten