Corona-praat

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

I_do schreef: wo 21 oktober 2020, 14:02
MVMVML schreef: wo 21 oktober 2020, 13:57

Gast, de vraag was niet eens aan jou! Wie denk je wel niet dat je bent om dat voor iemand anders te beantwoorden en er dan zelf te bepalen dat 'wij klaar zijn'. :lol:

Verder heb ik aan aangetoond dat geen afstand houden strafbaar is, maar daar reageer je dan weer niet op want dan gelden je eigen regeltjes weer niet natuurlijk.
Ik ben gewoon een normaal mens die op een normale manier probeert te discussieren. Als dat met jou niet blijkt te kunnen, dan bepaal ik inderdaad dat de discussie voorbij is, waarvan akte.
Ja hoor. En daarmee ontloop je gelijk dat wat ik stelde, dat geen afstand houden met je partner strafbaar is als je niet samenwoont.
Lekker makkelijk, maar whatever.
Laatst gewijzigd door MVMVML op wo 21 oktober 2020, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Knakworstkweker schreef: wo 21 oktober 2020, 14:01
Ik wil graag een verbod op online corona discussies op straffe van een week geen internet
Kan dat nog worden toegevoegd aan die spoedwet?
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

als ze dan het woordje "online" weghalen uit de wettekst en gaan handhaven, dan voorzie ik een nieuwe voornaamste inkomenspost voor de overheid.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Knakworstkweker

38x10 schreef: wo 21 oktober 2020, 15:58 als ze dan het woordje "online" weghalen uit de wettekst en gaan handhaven, dan voorzie ik een nieuwe voornaamste inkomenspost voor de overheid.
dan moeten we ook nuanceren, want anders mag ome diederik ook niet meer op tv bij Jinek
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Knakworstkweker schreef: wo 21 oktober 2020, 14:01 Ik wil graag een verbod op online corona discussies op straffe van een week geen internet
Mwah... toch best een gezellig topic aan 't worden zo? :bier:
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Knakworstkweker

KTManiac schreef: wo 21 oktober 2020, 17:27
Knakworstkweker schreef: wo 21 oktober 2020, 14:01 Ik wil graag een verbod op online corona discussies op straffe van een week geen internet
Mwah... toch best een gezellig topic aan 't worden zo? :bier:
dan wel ja :winkie:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja heerlijk.
Ik kom hier elke dag even lezen.
Erg leerzaam vermakelijk.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 21 oktober 2020, 20:12 Ja heerlijk.
Ik kom hier elke dag even lezen.
Erg leerzaam vermakelijk.
Dat had ik tot voor een paar maand met een heel.ander topic...(stiekem mis ik Pagani wel een beetje 😧)
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

gijsje schreef: wo 21 oktober 2020, 21:38
ThaSingleTrackMastah schreef: wo 21 oktober 2020, 20:12 Ja heerlijk.
Ik kom hier elke dag even lezen.
Erg leerzaam vermakelijk.
Dat had ik tot voor een paar maand met een heel.ander topic...~stiekem mis ik Pagani wel een beetje 😧~
Je zou bijna uit weemoed zijn YouTube filmpjes gaan kijken.....
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Knakworstkweker

:winkie:

geweldig!

pasgeleden kwam ik via zoeken op YT op zijn kanaal terecht, heb m geloof ik nog ergens hier op het forum gezet, waar ook wat opmerkingen over kwamen.

ik kan hier wel van genieten
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Net als dat ik eerst de strips lees en dan pas de voorpagina vd krant , keek ik vaak eerst of er nog nieuws vh Pagani front was. 🙃
sintesibiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: di 3 mei 2011, 11:07
Mijn mountainbike: Trek 8500 650B

Begin nou toch wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de conditie weer hersteld is na Corona met longontsteking. Ben inmiddels 3 weken koortsvrij, maar m'n hartslag is tijdens het fietsen nog steeds ruim 15 slagen hoger dan normaal. @Aurelius: Kan jij hier iets zinnigs over zeggen of is hier nog weinig over bekend? Heb intussen alweer aardig wat relatief korte en weinig intensieve ritjes gemaakt, maar merk nog weinig verbetering. De rustpols is wel gewoon normaal en voel me verder prima gelukkig.
Mtbmouse
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 17 november 2019, 20:11

gijsje schreef: wo 21 oktober 2020, 21:38
Dat had ik tot voor een paar maand met een heel.ander topic...(stiekem mis ik Pagani wel een beetje 😧)
Ook wel een beetje jammer soms hoe er op hem gereageerd werd. Laten we het erop houden dat we niet allemaal hetzelfde zijn en niet allemaal dezelfde vermogens hebben. En dan kun je iemand belachelijk maken of je erover frustreren, of je kunt hem in zijn waarde laten... De keuze die je daarin maakt zegt ook weer wat over hoeveel verstand je zelf hebt denk ik dan...
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Mtbmouse schreef: do 22 oktober 2020, 23:40
gijsje schreef: wo 21 oktober 2020, 21:38
Dat had ik tot voor een paar maand met een heel.ander topic...(stiekem mis ik Pagani wel een beetje 😧)
Ook wel een beetje jammer soms hoe er op hem gereageerd werd. Laten we het erop houden dat we niet allemaal hetzelfde zijn en niet allemaal dezelfde vermogens hebben. En dan kun je iemand belachelijk maken of je erover frustreren, of je kunt hem in zijn waarde laten... De keuze die je daarin maakt zegt ook weer wat over hoeveel verstand je zelf hebt denk ik dan...
Mee eens hoor ! Je hebt snel genoeg in de gaten als iemand "bijzonder" is en dan houd je daar rekening mee. Heb me aan Wouter in ieder geval nooit ge-ergerd...dit in tegenstelling tot aan een enkeling in dit topic.
Gesloten