MTB beginners clinic

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
DMP
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 12 juni 2020, 23:46
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300

Mijn vriendin, ik en misschien nog 2 maten willen een beginners clinic volgen. Wij zijn opzoek naar een clinic in omgeving Tilburg. Het liefst Drunense duinen of Dorst. Hebben jullie eentje die je aanraad? Is er misschien iemand van het forum die er een wil geven?
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Als dat het geval is dat is er misschien vanuit mijzelf en mijn vrouw ook wel interesse om deel te nemen. Beiden ook uit Tilburg
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

DMP schreef: ma 27 juli 2020, 21:03 Mijn vriendin, ik en misschien nog 2 maten willen een beginners clinic volgen. Wij zijn opzoek naar een clinic in omgeving Tilburg. Het liefst Drunense duinen of Dorst. Hebben jullie eentje die je aanraad? Is er misschien iemand van het forum die er een wil geven?
Start2bike begint binnenkort weer.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
DMP
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 12 juni 2020, 23:46
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300

DJMARCO schreef: di 28 juli 2020, 22:54 Als dat het geval is dat is er misschien vanuit mijzelf en mijn vrouw ook wel interesse om deel te nemen. Beiden ook uit Tilburg
Ik heb jou een pm gestuurd.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

DMP schreef: vr 31 juli 2020, 15:51 Ik heb jou een pm gestuurd.
Gezien en pm terug gestuurd.
Plaats reactie