Pasvorm 5.10 schoenen

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Schriemer schreef: vr 7 augustus 2020, 23:13
MacReal schreef: vr 7 augustus 2020, 19:08 Goh, wat toevallig, ik heb ook goedkoop fiveten schoenen te koop staan :winkie:

Wat je zegt herken ik wel. Ik heb ook northwave schoenen in maat 44 en die knellen mijn kleine teen een heel klein beetje.
Met mijn fivetens heb ik daar helemaal geen last van, die zitten heel comfortabel (maat 45).
Mijn freerider pro zit goed comfortabel, impact past net aan en district clips zitten net als de freeriders precies goed.
Dan moet ik nu met jou via Facebook aan het berichten zijn :lol:

Ben benieuwd hoe ze zitten als ze binnen zijn.
Ik ook! :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Makkelijk schreef: vr 7 augustus 2020, 07:44 Ik heb nog nooit Adidas schoenen gehad maar bij het merk wat ik altijd draag is zelfs bij een gelijk model de maat niet altijd consistent. Bovendien is Five Ten pas recent overgenomen door Adidas. Wel valt me op dat dat invloed heeft op de maatvoering. Ze lijken smaller dan voorheen. Ik ben ook van maat 11 freerider naar 11.5 freerider pro gegaan. Als Adidas inderdaad de maten consistent heeft getrokken is dat wel prettig.
Vandaag zijn m'n nieuwe freeriders bezorgd en ik heb ze naast de oude sloffen uit 2017 gezet. Beide paren zijn maat 8.5. De nieuwe lijken inderdaad smaller te zijn, ze zijn ook een stukje korter. De nieuwe exemplaren zitten iets strakker, maar passen gelukkig nog prima.
Afbeelding
modder zuigt!
Plaats reactie