Zere bovenarm

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16705
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Je kunt eens een fotootje plaatsen met jezelf op de fiets. Bij voorkeur vanaf de zijkant en fietsend, da's beter als tegen een muur leunend (want met een natuurlijkere fietshouding).

Gezien de plek van je klacht zou ik er ook eens op letten of je niet "tussen je schouderbladen zakt" met je nek/hoofd.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
RbbBrts
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 11 augustus 2021, 16:16
Mijn mountainbike: Scott Scale 965 (2021)
Contacteer:

kermit schreef: ma 23 augustus 2021, 11:38
Gezien de plek van je klacht zou ik er ook eens op letten of je niet "tussen je schouderbladen zakt" met je nek/hoofd.
Nu je dat zo zegt, zou dat best weleens kunnen. Heb ook al een beetje een stijve nek gehad van het (voor mij) onnatuurlijke houding van vooruit kijken in zo'n positie (licht voorover gebogen).
Gear:
* Bike: Scott Scale 965
* Helmet: Bontrager Quantum MIPS
* Bicycle mounting bracket: Lidl :lol:

My Scott Dealer: https://hermanbeleeffietsen.nl
Facebookgroup: https://www.facebook.com/groups/mtbtwente
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

Zoals ik al zei; je af en toe bewust zijn van je houding tijdens het fietsen kan veel verklaren. En gewenning doet ook veel,aangezien je nog niet zo lang fietst. Maar het voordeel is dat je dan ook niet al jaren aan de verkeerde houding gewend bent😉
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Plaats reactie