Springersknie mbt afstelling fiets

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

joris20 schreef: wo 9 maart 2022, 23:30
newmtb'er schreef: di 6 juli 2010, 05:05 Heb een aantal jaren geleden last gehad van een jumpers knee. Eerst 2 maanden therapie maar ging niet weg, toen kijkoperatie zonder resultaat, weer therapie, nog niks. 2 zgn patellabandjes gekocht om stand van knieschijf te veranderen maar ook dat hielp niet. Toen via internet op een site (weet niet meer welke) stukje gelezen over iemand met vergelijkbare klachten en vergelijkbaar hersteltraject. Diegene had uiteindelijk een potje Advil tabletten (40stuks) gekocht en iedere dag 2 ingenomen, pijn of geen pijn gewoon 2 per dag. Daarna was de pijn weg zo ook bij mij. Doe nu alles weer, fietsen (race en MTB), voetballen, hardlopen, en alles zonder pijn al 4 jaar.
Dus laat je fiets even voor wat het is en probeer eerst te herstellen, de afstelling veranderen kan altijd nog, het is namelijk volgens mij vooral een kwestie van overbelasting.
Hoe zit dit nu 9 jaar verder?
Ik hoop dat je nog antwoord krijgt maar ik vrees ervoor...
Newmtb`er
Laatst actief: 04 jan 2021, 08:16
joris20
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 11 mei 2019, 08:10

Ik denk het ook niet, maar probleem is hier weg :)
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Wat is je binnenbeenlengte en hoe lange cranks heb je?
Everybody bought a new bike!
Plaats reactie