Remleiding beschadigd achterbrug

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Probleem met zo'n mesje is dat je genoeg controle moet hebben om dat ding niet te hard te laten uitschieten als-ie eenmaal door het plastic heen is. 10 tegen 1 dat-ie bij mij een kras in de lak maakt, dan. Doe mij maar dat tangetje.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29966
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: do 13 juni 2019, 15:57 Probleem met zo'n mesje is dat je genoeg controle moet hebben om dat ding niet te hard te laten uitschieten als-ie eenmaal door het plastic heen is. 10 tegen 1 dat-ie bij mij een kras in de lak maakt, dan. Doe mij maar dat tangetje.
Remleiding, achterband :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
NovaX
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 320
Lid geworden op: di 18 juli 2017, 11:25

Ik los zoiets op door een stuk binnenband in een 8 vorm errond en ertussen te halen, het deel ertussen voorkomt het schuren en het deel errond is de bevestiging.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Je kan ook van die frame protectors halen , transparant en diverse formaten of zelf knippen , tywrapje heeft iedereen wel thuis .

bv :
https://www.bike-discount.de/en/buy/rad ... ame-460265

https://www.bike-discount.de/en/buy/rad ... 0mm-523991
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie