Vreemde scheur buitenband

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
sanderbike77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: di 31 juli 2018, 17:57

Ja voor dat bedrag heb je wel een nieuwe racing ray, maar niet de addix speedgrip compound. Die band beviel mij prima en het liefst wil ik weer precies dezelfde, maar die is toch weer een slagje duurder.
(Misschien is het verschil een gevalletje "het zit tussen de oren", maar het voelt dan toch als een downgrade :p)

Ik heb net met een paar vrienden van mij gesproken en veel hebben de afgelopen week lek gereden, dus misschien ligt er ergens toch wat grind op het parcour...
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Mocht je nu weer een keer dezelfde ervaring hebben doet het niet zoveel pijn met een goedkopere band :lol:
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

sanderbike77 schreef: za 28 december 2019, 18:23 Reactie van futurumshop gekregen, denken dat het waarschijnlijk komt door glas of iets in die richting, bieden wel 30 euro in de vorm van coulance aan. Schwalbe klantenservice is dicht tot 2 januari en ik denk dat die hetzelfde zullen zeggen of het zelfs zullen afwimpelen.

Dus ik accepteer die 30 euro maar, heb ik geen nieuwe buitenband voor maar schiet al een end op.
Dat is toch netjes van die 30 euro , in mijn inziens een snee door domme pech..
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie