Mat frame vlekvrij maken

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Probeer eens Dasty van de Wibra. Wat je daarmee allemaal schoon kunt krijgen is echt ongelooflijk.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Afbeelding

Werkt perfect. Alleen met water of mbv wat afwasmiddel of ander niet al te agressief reinigingsmiddel.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 455
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

Een matgelakt frame maak je schoon met een schone doek en alcohol.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Enrico schreef: za 11 april 2020, 08:47 Afbeelding

Werkt perfect. Alleen met water of mbv wat afwasmiddel of ander niet al te agressief reinigingsmiddel.
Dat is net heel fijn shuurpapier...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Precies....zijn perfecte sponsjes maar niet voor lakwerk ! Geeft een heel leuk effect als je m daarna in de zon zet....😐 Er is speciaal spul in de handel voor matte lak, wat meteen een waslaagje achterlaat en dat werkt perfect op mijn matzwarte bike, reinigt en maakt de kleur ook dieper.
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

gijsje schreef: za 11 april 2020, 16:05 Precies....zijn perfecte sponsjes maar niet voor lakwerk ! Geeft een heel leuk effect als je m daarna in de zon zet....😐 Er is speciaal spul in de handel voor matte lak, wat meteen een waslaagje achterlaat en dat werkt perfect op mijn matzwarte bike, reinigt en maakt de kleur ook dieper.
En heeft het ook nog een naam ? :D
who dares wins
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Wat ik heb staan is MOTUL matte surface cleaner.
Als je bij een beetje motor- of scooterzaak binnenloopt ga je van MOTUL of een ander merk een vergelijkbaar product vinden.
Svebby
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: ma 9 maart 2020, 18:20
Mijn mountainbike: Cube LTD Race '16 - Canyon Neuron CF 9.0 '20

En als je het frame straks goed schoon hebt...Cyclon Instant Polish Wax erop. Bevalt mij super tot nog toe. Vuil hecht minder goed of niet echt meer. Zelfs met de tuinslang met koud water spuit ik alles er voor 99% vanaf. Nadrogen en hij is echt schoon.

Ben zelf best sceptisch met dit soort ‘special products’ maar dit doet voorlopig exact wat het beloofd.
Repetition is the mother of all skill
Plaats reactie