Bulls green mover (copperhead)

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
BULLSje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 24 juni 2020, 13:15

Beste mensen! ik ben nieuw op dit forum.. heb me aangemeld omdat ik op het hele internet geen antwoord op mijn vraag kan vinden.

ik ben in het bezit van een prachtige bulls copperhead green mover. heb er al veel plezier van gehad en hij is nu toe aan een restauratie, alleen waar te beginnen?

sinds korte tijd blijft het schermpje aangeven Akku an? terwijl de accu wel geconnect zit, wat is verstandig om te doen? heeft iemand hier vaker kast van gehad? de reparatie mag me max 1000 kosten, maar dan moet die het wel weer net zo goed doen als voorheen!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Mogelijk is het een contactprobleem.

Accupolen goed reinigen en nadien voorzien van een dun laagje accupoolvet of technische vaseline.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
BULLSje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 24 juni 2020, 13:15

u bedoelt die stekker die de accu ingaat? die ziet er verder wel oke uit, het lijkt alleen dat ik een klein puntje mis in de stekker, als u zo'n zelfde stekker heeft kan u daar dan een foto van maken? ik zal kijken of ik een foto van mijn stekker erop krijg
BULLSje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 24 juni 2020, 13:15

Afbeelding
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Afbeelding

Je zou idd denken dat er pin ontbreekt maar dat hoort dus zo.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
BULLSje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 24 juni 2020, 13:15

hmm apart, dan zou ik niet weten waar te beginnen
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Ik zou beginnen met alle contactpunten van de stekker / accu te reinigen en voorzien van een dun laagje vet.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
BULLSje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 24 juni 2020, 13:15

gisteren gedaan, geen resultaat, de 36V accu geeft nog 28V dus dat moet het probleem ook niet zijn, morgen gaat het wiel eraf en schroef ik hem open.. kijken wat ik daar aan ga treffen :)
Plaats reactie