Zuiger shimano BR-M675 remgreep

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

De zuiger/cups van een van mijn Shimano SLX BR-M675 remgrepen zweten wat olie. Netjes schoongemaakt en met wat vet weer in elkaar gezet, zou zomaar gefikst kunnen zijn.

Maar toch even de reguliere Duitse webshops afgezocht naar een nieuwe zuiger met cups, of alleen de cups, niet gevonden. Ze staan ook niet los op de Shimano onderdelenfiche. Weet iemand of en waar dit los te krijgen is?
RsAp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 19:24
Mijn mountainbike: Specialized Chisel-Ghost Lector lc7-Sensa Pordoi-Giant ATX 850

Zijn volgens mij te krijgen via Aliexpress. Shimano levert geen losse onderdelen voor remcilinders en klauwen.
Put something exciting between your legs!
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Zou lekker kijken bij bike-components hebben mooie aanbiedingen op het moment voor complete setjes
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Sowieso past elke Shimano remhendel op elk type caliper, dus je zou ook voor een losse hendel van een ander type kunnen gaan (als je kunt leven met de andere look).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Andere look wordt het waarschijnlijk toch, omdat de oude series ook niet meer nieuw te koop zijn

Als je er 1 vindt uit dezelfde tijd, dan kan je het deksel vh reservoir overzetten.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie