Ik zou het schuurpapier op een blokje hout plakken, of op de rand vh werkblad
Is die piston gewoon te dik uit de fabriek gekomen, of is het materiaal uitgezet door de DOT ?
Ik zou het schuurpapier op een blokje hout plakken, of op de rand vh werkblad
Ik had het schuurpapier gewoon in de hand, een hele fijne korrel.ThaSingleTrackMastah schreef: ↑wo 5 augustus 2020, 14:36Ik zou het schuurpapier op een blokje hout plakken, of op de rand vh werkblad
Is die piston gewoon te dik uit de fabriek gekomen, of is het materiaal uitgezet door de DOT ?
Klopt, deze variant heeft dat probleem niet.Bram87 schreef: ↑vr 7 augustus 2020, 14:39 kan het zijn dat latere guides dit niet hebben? Mijn fiets staat naast de caravan in zuid frankrijk, waar oppervlakte temperaturen de 40 graden met gemak overschrijden maar ik herken dit probleem helemaal niet...
ik heb de Guide R waar ontluchten moet met die Bleeding Edge tool. Wellicht dus al een nieuwere variant?
Ja, want niemand mag fouten maken natuurlijk. De Hope, Shimano’s etc werken altijd feilloos en zal nooit wat mee zijn.... En ja, vroeger met Avid was het blijkbaar ook allemaal k#t. Beetje kort door bochtThaSingleTrackMastah schreef: ↑vr 28 augustus 2020, 11:16 Mooi dat het opgelost is(?).
En welkom bij de club.
Op deze manier ontstaat er een rijtje van merken die je op cruciale momenten in de steek laten / hebben gelaten.
Die moet je dus niet meer op je fiets willen hebben. (vandaar het vraagteken in de 1e regel)
Mooi dat ik zo voorspelbaar ben.Bonanza schreef: ↑vr 28 augustus 2020, 19:30 Zat al te wachten op deze reactie, ik vind het nogal makkelijk om te oordelen op basis van resultaten uit het verleden. Slordig dat een rem hapert door een klein plastic onderdeel, klopt. Wordt wel keurig opgelost en het probleem is daarmee verdwenen (spreek uit ervaring, Sram Guides, RSC en Ultimate) goede modulatie.
Vroeger waren Skoda’s ook ruk, tijden veranderen, net zoals zoveel dingen. In het verleden hangen is wel een beetje een signaal dat je oude chagerijn wordt, doe je voordeel ermee
Nou vooruit, ik deel dan wel je mening over brain dempersThaSingleTrackMastah schreef: ↑vr 28 augustus 2020, 20:17Mooi dat ik zo voorspelbaar ben.Bonanza schreef: ↑vr 28 augustus 2020, 19:30 Zat al te wachten op deze reactie, ik vind het nogal makkelijk om te oordelen op basis van resultaten uit het verleden. Slordig dat een rem hapert door een klein plastic onderdeel, klopt. Wordt wel keurig opgelost en het probleem is daarmee verdwenen (spreek uit ervaring, Sram Guides, RSC en Ultimate) goede modulatie.
Vroeger waren Skoda’s ook ruk, tijden veranderen, net zoals zoveel dingen. In het verleden hangen is wel een beetje een signaal dat je oude chagerijn wordt, doe je voordeel ermee
Maar dit was toch een recent probleem.
Wel fijn dat jij blij bent met je Sram remmen, hopelijk laten ze jou niet in de steek.
TS heeft iig een fietsvakantie in het water zien vallen, vanwege dit probleem dat volgens jou ver in het verleden ligt.
De Yanks stuurden 50 jaar geleden al een raket naar de maan, maar probleemloze een fietsrem maken is blijkbaar nog steeds erg ingewikkeld
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen, dus er gaat (telkens weer) iets anders mis.
Heeft Sram pannekoeken op de ontwerpafdeling zitten, of wordt je gewoon achterlangs gepenetreerd door de aandeelhouders?
Misschien moeten ze doen waar ze goed in zijn, versnellingen maken en voorvorken.
Maar goed, ik ben een oude chagerijn die zich niet voor de 3e of 4e keer aan dezelfde steen wil stoten.
Jij bent blijkbaar jong en enthousiast en kijkt wat dat betreft niet zo nauw én je hebt gelukkig betere ervaringen.
Hoe dan ook, laat je dag niet verpesten door en oude chagerijn
(maar ook niet door een k#t rem )
Iedereen mag nog steeds zelf z'n remmen kiezen, doe dat verstandig.
SRAM is natuurlijk ook gedeeltelijk DuitsThaSingleTrackMastah schreef: ↑vr 28 augustus 2020, 20:17 De Yanks stuurden 50 jaar geleden al een raket naar de maan, maar probleemloze een fietsrem maken is blijkbaar nog steeds erg ingewikkeld
Ik heb al m’n fietsen Shimano versnellingen en Sram remmen gegeven, omdat ik dat het fijnst vind
Misschien moeten ze doen waar ze goed in zijn, versnellingen maken en voorvorken.
Maar goed, ik ben een oude chagerijn die zich niet voor de 3e of 4e keer aan dezelfde steen wil stoten.