Raceface Aefect body FH-524 alternatief? OPGELOST

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Maat van me heeft de body van zijn Raceface Aefect kapot gedraaid bij het fietsen, Deze is niet meer bruikbaar.
Er staat de code FH-524 op wat duidt op een Formula hub ook wel gebruikt door Cannondale en anderen.
Deze body is niet meer verkrijgbaar, iemand een idee voor een alternatief?

body is 3 pal met naaf met 21 aangrijppunten. Asdiameter 15mm. (dus binnenmaat lagers)

Zou bijvoorbeeld een Novatec of Joytech kunnen passen en waar zijn deze verkrijgbaar?
Oh ja, de 524 is een 10 speed en hij wil graag naar 11!

Grt Cadexrider.
Laatst gewijzigd door Cadexrider op zo 15 november 2020, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
RsAp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 19:24
Mijn mountainbike: Specialized Chisel-Ghost Lector lc7-Sensa Pordoi-Giant ATX 850

Zoeken op raceface shimano sram freewheel body. Net even snel gekeken en kwam op alltricks.com en daar staat dat ie past op een aeffect wiel.
Put something exciting between your legs!
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Dank voor het meedenken, was er al een hele hoop tegen gekomen en op allerlei verschillende zoektermen gezocht.
Nu heb ik de bevestiging dat de FH-502 de juiste moet zijn! top.


RsAp schreef: za 14 november 2020, 01:37 Zoeken op raceface shimano sram freewheel body. Net even snel gekeken en kwam op alltricks.com en daar staat dat ie past op een aeffect wiel.
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Bij een hulpvaardige Cannondale Dealer is de juiste besteld, allen bedankt voor het meedenken!
Plaats reactie