Onderhoud Lefty omg. Arnhem

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
dfrenk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: di 9 januari 2007, 21:04

Mijn Lefty 2.0 XLR begint sinds een week tijdens het rijden een paar cm in te zakken. Ik heb de druk gecontroleerd, maar deze blijft gelijk.
Ik heb de fiets eind vorig jaar 2e hands gekocht. De vorige eigenaar gaf aan dat de vork in 2020 nog geserviced is, maar ik heb hier geen bewijs van gezien. Het gevoel dat ik kreeg bij zowel fiets als eigenaar was goed, dus heb de gok toen genomen.
Ik weet dus dat onderhoud eraan zat te komen. Ben wat gaan zoeken en waarschijnlijk is het een interne lekkage. We gaan het zien.

Weet iemand waar in de omgeving van Arnhem ik deze vork het beste kan laten servicen?
Gebruikersavatar
johan_v
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 21 augustus 2015, 20:31
Mijn mountainbike: Nordest Sardinha/Pyga Hyrax

je kan naar https://cycledreams.nl/diensten-producten/gaan voor service. Maar een lefty moet je ook af en toe resetten:https://www.youtube.com/watch?v=mpzPN2v4sQI , dan krijg je de hoogte weer terug
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

ik kan cycledreams ook van harte aanbevelen. De lefty staat niet specifiek genoemd op de website maar als je Lukas even belt weet je waar je aan toe bent.
dfrenk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: di 9 januari 2007, 21:04

Heb ik gisteren al gedaan. Was zeker ook mijn 1e keus. Hij gaf echter aan dat hij pas in September weer onderdelen beschikbaar heeft.
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: vr 1 augustus 2008, 21:32
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR/DL
Contacteer:

Misschien nog Manivelo in Arnhem of Good Rides in Westervoort vragen?
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
Plaats reactie