Verkeerde remvloeistof in tektro remmen

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 7 juni 2021, 17:30 In de stad krijgen fietsers altijd voorrang.
Nee, ze nemen het. Dat is een groot verschil :-{
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
LuukMTB123
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 6 juni 2021, 21:31

yo-eddy schreef: ma 7 juni 2021, 16:22
LuukMTB123 schreef: ma 7 juni 2021, 16:20 Nieuwe remmen kopen is voor nu nog niet nodig aangezien ik op de weg fiets in plaats van het bos.
want auto's en lantaarnpalen zijn zachter dan bomen? :roll:

Er bestaat ook iets als een voor rem.... alleen de achter rem zit dot in en dus op de weg gebruik ik mijn goed werkende voor rem. Eerst goed lezen voor dat je commentaar geeft. Mvg
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Um, … nog even vanaf het begin teruggelezen, maar dat is voor het eerst dat je dat duidelijk maakt, hoor.
Vorsprung durch Pedantik.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

LuukMTB123 schreef: ma 7 juni 2021, 17:50
yo-eddy schreef: ma 7 juni 2021, 16:22

want auto's en lantaarnpalen zijn zachter dan bomen? :roll:

Er bestaat ook iets als een voor rem.... alleen de achter rem zit dot in en dus op de weg gebruik ik mijn goed werkende voor rem. Eerst goed lezen voor dat je commentaar geeft. Mvg
good luck Luuk
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

LuukMTB123 schreef: zo 6 juni 2021, 21:37 Goedendag, ik heb laatst mijn tektro remmen ontlucht. Daarbij heb ik dot 4 gebruikt.

Het zit er al 3 weken in en ze remmen nog hartstikke goed!

Mvg Luuk
Alles in het meervoud. Zowel voor als achterrem heb je ontlucht met dot.
Laatst gewijzigd door Mad Wally op ma 7 juni 2021, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
LuukMTB123
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 6 juni 2021, 21:31

Mad Wally schreef: ma 7 juni 2021, 21:34
LuukMTB123 schreef: zo 6 juni 2021, 21:37 Goedendag, ik heb laatst mijn tektro remmen ontlucht. Daarbij heb ik dot 4 gebruikt. De vloeistof die er origineel in zat is er wel volledig uit. Ik ben er achter gekomen dat er op het kapje van mijn vloeistof tankje “mineral oil” staat. Ik sprak laatst iemand die zei dat dot 4 in mijn remmen kan gaan vreten. Wat moet ik doen? Het zit er al 3 weken in en ze remmen nog hartstikke goed!

Mvg Luuk
Alles in het meervoud. Zowel voor als achterrem heb je ontlucht met dot.
Iedereen maakt fouten 🤓
Plaats reactie