Shims volgorde RockShox Monarch RT

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Scheisse... bezig met service aan een RockShox Monarch RT en dan staat er expliciet vermeld het shim-pakket bij de piston te laten in de volgorde zoals hij was. En dan laat je het vallen natuurlijk... kan helaas niets uitsluitends vinden online en het serienummer kent SRAM natuurlijk weer niet 🙄
Iemand toevallig beetje bekend met deze materie? Hoe de shims zitten of waar het duidelijk te vinden is?

Afbeelding Afbeelding
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Super! Die 2e lijkt hem te zijn!

Had je die zo gegoogled? Ik heb echt 2 uur zitten zoeken (en kwam wel ook op mtbr.com uit, maar niet voor die Monarch).

Edit: nee ook die 2e zijn er veel meer. :o Of ik heb de helft laten vallen en die is weggerold, maar dat idee heb ik nou ook weer niet.
Laatst gewijzigd door MVMVML op do 7 oktober 2021, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

google en dan afbeeldingen en gokken :-) stond toch in de telefonische wacht bij een kansloos bedrijf, kan ik nog iets nuttigs doen met de verloren seconden van mijn leven.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Matthijs_XtC schreef: ↑do 7 oktober 2021, 15:11 google en dan afbeeldingen en gokken :-) stond toch in de telefonische wacht bij een kansloos bedrijf, kan ik nog iets nuttigs doen met de verloren seconden van mijn leven.
:lol: :-q Thnx. Ik ben al veel verder nu.
Plaats reactie