Cassette verwijderen Micro spline

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
highlander71
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 29 november 2010, 17:07

Goedemorgen,

Kun je voor het verwijderen van een slx cassette van een micro spline body, het zelfde gereedschap gebruiken als bij de 11 speed body van Shimano?
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Heb je het al geprobeerd?, of ben je nu eerst vragen en dan pas proberen ? En wat zou er anders zijn aan een 11 sp casette en 12sp qwa verwijderen van de cassette in " jouw" ogen ?
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
tiggermac
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 3 augustus 2008, 19:22

highlander71 schreef: di 11 januari 2022, 09:23 Goedemorgen,

Kun je voor het verwijderen van een slx cassette van een micro spline body, het zelfde gereedschap gebruiken als bij de 11 speed body van Shimano?
Het simpele antwoord, in tegenstelling hoe moeilijk andere het maken, is ja.

Patrick
Proberen lukt altijd
highlander71
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 29 november 2010, 17:07

Bedankt voor de snelle en “ normale “ antwoord.

Die andere reactie is zo kansloos, reageer dan niet.
Pfffff vermoeiende figuren.
Tazzy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 15 juni 2008, 14:00
Mijn mountainbike: Giant XTC4 '04
Contacteer:

Tja sommige moeten nodig het bos weer eens in :D
Blood, sweat & gears
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

highlander71 schreef: di 11 januari 2022, 09:57 Bedankt voor de snelle en “ normale “ antwoord.

Die andere reactie is zo kansloos, reageer dan niet.
Pfffff vermoeiende figuren.
Valt wel mee hoor , kansloos is dat vaak de mensen al " beren op de weg zien" voordat ze überhaupt iets ondernemen , daarbij is trail en error vaak de beste manier om jezelf wat te leren , en hiermee kan je weinig mee " slopen"

Kansloos is dat men vaak een vraag stelt en daarbij nog geeneens de zoek functie proberen ...... :kiss:

Maar blijkbaar ligt het gevoelig bij je als iemand vraag om eerst zelf iets uit te proberen , ach laten we het zo zeggen hoe je het interrepeert :tong

suc6 verder :-q
Tazzy schreef: di 11 januari 2022, 10:59 Tja sommige moeten nodig het bos weer eens in :D
klopt ,mee eens , helaas gaat dat nu ff even niet ivm de gezondheid , en heb ik blijkbaar mn kansloze modus aan :D

:-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie