Prophete eMTB e9.4

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Gesloten
Mvv81
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 7 augustus 2022, 15:21

Ik kocht deze fiets recent bij de Lidl. Prima fiets voor mijn gebruik maar ik vind hem net wat te traag in de ondersteuning. Ik wil hem eigenlijk wat tunen naar 30 a 35kph ipv de standaard 25kph.

Is een van jullie hier toevallig al in geslaagd?

Hey is een achterwielmotor 36v van blaupunkt.

Ik ben mij bewust van alle nadelen van tunen, deze neem ik op de koop toe.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Mvv81 schreef: zo 7 augustus 2022, 15:31 Ik kocht deze fiets recent bij de Lidl. Prima fiets voor mijn gebruik maar ik vind hem net wat te traag in de ondersteuning. Ik wil hem eigenlijk wat tunen naar 30 a 35kph ipv de standaard 25kph.

Is een van jullie hier toevallig al in geslaagd?

Hey is een achterwielmotor 36v van blaupunkt.

Ik ben mij bewust van alle nadelen van tunen, deze neem ik op de koop toe.
Je bent je blijkbaar niet bewust van de impact die je hebt op het imago van ebikers (en daarmee mountainbikers) door deze actie
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

bouwpakket schreef: zo 7 augustus 2022, 16:06
Mvv81 schreef: zo 7 augustus 2022, 15:31 Ik kocht deze fiets recent bij de Lidl. Prima fiets voor mijn gebruik maar ik vind hem net wat te traag in de ondersteuning. Ik wil hem eigenlijk wat tunen naar 30 a 35kph ipv de standaard 25kph.

Is een van jullie hier toevallig al in geslaagd?

Hey is een achterwielmotor 36v van blaupunkt.

Ik ben mij bewust van alle nadelen van tunen, deze neem ik op de koop toe.
Je bent je blijkbaar niet bewust van de impact die je hebt op het imago van ebikers (en daarmee mountainbikers) door deze actie
Dit :-q
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29952
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Met een getunede, opgevoerde of derestricted e-bike mag je alleen op je eigen terrein rijden, of op ander privé terrein met toestemming.
Daarom ondersteunen we het niet op het forum. Op straat of op de MTB route ben je in overtreding.
Dat willen we niet aanmoedigen of ondersteunen.

Over de voors en tegens kan je natuurlijk een mening hebben, maar we gaan hier geen tips en trucs geven om je e-bike over de 25kmh limiet te helpen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gesloten