World cup 2010

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

ik denk dat het parcours heel heftig was. Er kwam iemand (wie?) de freecasterbox binnen tijdens de wedstrijd die zei: e rzijn 2 soorten technische beheersing: 1. obstakels, (boomwortels, stenen etc), 2. high-speed. de juiste feeling hebben met 60+ kmh op een nog altijd heftig parcours is harder dan het lijkt.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

bikeruben schreef:ik denk dat het parcours heel heftig was. Er kwam iemand (wie?) de freecasterbox binnen tijdens de wedstrijd die zei: e rzijn 2 soorten technische beheersing: 1. obstakels, (boomwortels, stenen etc), 2. high-speed. de juiste feeling hebben met 60+ kmh op een nog altijd heftig parcours is harder dan het lijkt.
Cedric kwam voorbij, Steve Peat nog heel even (voordat ie naar boven ging), Martin Whiteley is nog even te horen geweest en voor de rest ben ik ze even kwijt.

Je verkijkt je enorm op beeld. De Fox trackwalk (ook te zien op Freecaster) gaf wat dat betreft al een representatiever beeld.

Dit is zo'n beetje hetzelfde als indertijd in La Bresse. Toen wij daar waren was het ook even slikken, terwijl je op het demo-filmpje een beetje lachkrampjes kreeg en dacht "Oh... is dat alles?!".
Menig World Cup rijder dacht er ook zo over, maar ze kwamen er allemaal op terug toen ze de trackwalk deden en dat was dan weer te zien in de Dirt filmpjes etc.

Ook voor dit parcours geldt; Je moet er bij zijn geweest!
(helaas was de werkelijkheid voor mij anders en zat ik gewoon met m'n derriere voor de TFT.)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Wicked DJ schreef: Je verkijkt je enorm op beeld. De Fox trackwalk (ook te zien op Freecaster) gaf wat dat betreft al een representatiever beeld.
Net als met foto's, als je soms foto's ziet denk je ook "o, is dat alles?" Het wordt tijd voor 3D !
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

of georganiseerde reizen mtb.nl/reizen naar de WC's
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

[imghttp://fstatic1.mtb-news.de/img/photos/1/4/6/8/1/_/large/DSC00289.JPG][/img]

Zo, je kunt niet vroeg genoeg beginnen, DH World Cup Windham, samen met mijn dochter kijken, jong geleerd is oud gedaan, hahaha, WK 2030, here we come :wink:
The Flying Duck
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: za 10 juli 2010, 16:09
Mijn mountainbike: Downhill = Cannondale perp 2 Stadsbike = scott voltage

Hij deed het niet..
:D

Afbeelding
PERP! baby PERP!

http://www.pinkbike.com/photo/5570008/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dutchy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: di 3 augustus 2010, 12:22
Mijn mountainbike: Merida Matts

de kleine heeft schijnbaar geen interesse :~
sjonge jonge.. :tong
Het geld groeit me niet op de rug, en daar baal ik van!
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Nog een jaar of 2,3 en dan roepen ze neee ik wil geen fietsen kijken ik wil Dora ( of willekeurig andere tekenfilmserie) :)
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Marieke schreef:Nog een jaar of 2,3 en dan roepen ze neee ik wil geen fietsen kijken ik wil Dora ( of willekeurig andere tekenfilmserie) :)
En dat terwijl ik hem voor zijn 2e al Steve Peat heb laten zeggen. De jeugd van tegenwoordig!

Hij denkt nu trouwens wel dat iedere downhiller op TV/computer Steve Peat is overigens.
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Plaats reactie