VERKOCHT mag slotje op ZGAN Tacx I-Magic T1900

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

ZGAN Tacx I-Magic T1900 hometrainer - fietstrainer

De Tacx CycleForce I-Magic is een Virtual Reality-trainer die u thuis een denkbeeldige, interactieve wereld laat beleven. Tijdens de training verandert de omgeving: u kunt zien, voelen en horen waardoor u alle mogelijkheden van de training geboden worden.
De I-Magic wordt aan de pc aangesloten en vanaf het stuur (geschikt voor alle stuurØ) bediend. Door de veelzijdige mogelijkheden kunt u zeer waarheidsgetrouw fietsen tijdens een training op de baan, een wegwedstrijd, een rit in het bos met ATB/MTB of eenvC VIRTUAL REALITY TRAINERoudig een ontspannen ontdekkingsreis. Het ultieme hoogtepunt is de bijzondere wervelstroomrem die met behulp van de pc de rol-, lucht- en stijgingsweerstand voelbaar en realistisch maakt. Te allen tijde is te voelen of men zich op asfalt, op bospaden, door het mulle zand of nat gras bevindt.
Functies: vrije training, training volgens trainingsprogramma, training met tot 5 tegenstanders, calibratiefunctie, snelheid (actueel, Ø, max.), trip & stopwatch, trapfrequentie (actueel, Ø, max., totaal), prestatie (actueel, Ø, max.), energieverbruik, hartslag (actueel, Ø, max.), tijd binnen/buiten de hartslaggrenzen, alarm, id-gegevens met hartslaggrenzen, optische weergave - remwerking - stijging - tegenstanders, windsterkte - windrichting.

incl. startmenu's, analyse-software, het stratenparcours Capricorn of de wielerbaan Cycle Dream

geschikt voor 28"-fietsen en 26"-MTB?s met wielen met een buitenØ van 610 - 720 mm

Hometrainer, bestaande uit het stuurframe met remunit, stuur-controller en trainingsmat.

Aanbevolen systeemeisen
• Processor: minimaal Pentium IV (3.0 Ghz)
• Geheugen: 1024 MB voor XP, 2056 MB voor Vista
• Vrije harde schijf ruimte: 850 MB
• Videokaart: DirectX9 compatible 3D met 256 MB geheugen (niet gedeeld) GeForce FX of gelijkwaardig
• Geluidskaart: DirectSound compatible
• Diversen: 1 vrije USB poort, DVD speler (alleen voor gebruik Real Life Video & ErgoVideo)
• OS: Windows XP SP2 or Vista SP1 (32 bit)
• Aanbevolen internet snelheid: 2 MB downstream, 500 KB upstream (alleen voor gebruik Multiplayer)

Tacx I magic T1900 Tacx Adviesprijs € 469,00
Tacx I magic T1905 stuurframe Tacx Adviesprijs € 139,00
Tacx I magic trainingsmat Tacx foto is afwijkend model Adviesprijs € 49,90
Xtreme zweetopvanger voor bescherming van frame Adviesprijs €11,90

Totaal is dit € 669,80 (adviesprijs)



Heb je vragen of wil je meer info reageer dan en ik zal een berichtje terugsturen.
Voor € 300,00 mag je hem bij mij thuis op komen halen.
Verkoop is wegens op komst van een 2de kindje, mijn sportkamer wordt dus veranderd in een babykamer.
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Is verkocht mag slotje op.
Gesloten