goede organisatie en op niveau in de ardennen

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
HansvH
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 6 november 2011, 11:27

Hallo,

wil dit jaar nog eens naar de ardennen. Plekjes weet ik, maar wil met wat meer mensen gaan. Er zijn van allerlei vakanties te boeken, maar dan rij je met een grote variatie aan niveau en dan kan ik boven weer wachten. Heeft iemand ervaring met een organisatie die in goede niveau-groepen rijden?
Het is altijd goed weer om te fietsen
wybi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 15 november 2007, 20:56
Mijn mountainbike: Van Nicholas redwood Strand (MTB) Taureg titanium (MTB) aeolus titanium(race)
Contacteer:

Hier iemand die regelmatig naar de Ardennen gaat zeker 1 keer in de maand het hele jaar door en zit op niveau sta op een camping larmomenil vlakbij la roche heb al mooie routes gevonden en mij maat woont er in de buurt die weet alles op zijn duimpje kan je evt over nachten heeft een bed en breakfast hotelletje en we rijden veel marathons
We kunnen wel eens kijken om op het forum of er mensen zijn die op niveau rijden eens samen kunnen rijden en zo zelf een groep vormen die regelmatig gaan,kijk maar eens bij Stany Smol tochten hier op dit forum om een indruk te krijgen
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Er zijn maar 2 manieren om te voorkomen dat je boven moet wachten.
Alleen fietsen, of zelf als laatste boven komen ;)

Na deze wijze woorden ben ik stil, want nog nooit georganiseerd in de Ardennen gefietst.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

En als je als laatste bovenkomt zorg dan in ieder geval dat je als eerste beneden bent dat je daar op de rest moet wachten. Zo doe ik dat altijd samen met mijn fietsmaatje... :wink:

Ik weet toevallig dat Goofy-rocks voor een organisatie rijdt. Welke even geen idee, waar? ik geloof op div. locaties. Anders even hem Pb'en...
Plaats reactie