7e mtb-weekend herberg "La Vache" Warempage 28 t/m 30 sept.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Voor de nieuwkomers:

Warempage is een dorpje in de Belgische provincie Luxemburg, ca. 8 km. ten noorden van La-Roche-en-Ardenne en 20 km. ten westen van Houffalize.

Hier ligt herberg "La Vache" die wordt gerund door de zeer gastvrije Nederlandse eigenaren: Lydia & Philip Snoeck.

Dit adres staat garant voor sfeer, gezelligheid en niet te vergeten..... overheerlijke maaltijden :bier:

De bos- en heuvelrijke omgeving leent zich uitstekend voor een avontuurlijke mountainbiketocht.

Door de centrale ligging zijn de vaste mtb-routes van La Roche-en-Ardenne en Houffalize makkelijk te bereiken.

Bij voldoende belangstelling wordt voorafgaande aan het mtb-weekend een zgn. "warming-up" rit gehouden.

Het aanvangstijdstip zal rond 14.00 uur zijn op een nog nader bekend te maken locatie in de Ardennen (Deelname staat los van het overige programma.)

Attentie: Deze warming-up rit gaat bij ronduit slecht weer niet door !

Zowel bij aankomst op vrijdagmiddag als zondagmiddag bij het vertrek bestaat er de mogelijkheid voor een warme maaltijd (op zondag i.p.v. de soepmaaltijd)

Deze maaltijd dient afzonderlijk betaald te worden (kosten € 20,-) Bij belangstelling graag even aangeven.

Deelnemers

Enrico mv
Deltaflex mv
B@rt
jveeningen mv
Pex mv
Eiri mv
Refro mv
jonjon mv
ATX999 mv
Emiel mv
Bart mv
D.run
Lorenz666 Afgemeld
Ollie mv
Telluride
Nanneb
Tom-S mv
Lennytp
Jordi75 mv
RonB mv
Mirjam mv
Marleen mv
Haavie (Ch. bezemauto)
mv

namen = deelname aan de warming-up rit op vr. 28-09 te Aywaille

mv = Maaltijd bij aankomst herberg "La Vache" - vr. 28-09

Wat moet ik meenemen ?

Toiletgerei, evt. medicijnen, slaapzak of dekbed, warme kleding voor 's avonds, handdoeken, vuilniszak voor natte / vuile kleding bij vertrek. En uiteraard je wielerkleding met evt. reservesetje. / reserve binnenbanden - plakspullen. Evt. doek / zeil ter bescherming van je mtb in de stallingsruimte.

Wat zijn de kosten ?

Prijs voor het weekend is € 95,- (2 overnachtingen, 2 x ontbijt / lunchpakket, 3 gangenmaaltijd cq. BBQ op za. avond, koffie en thee gratis (overige consumpties voor eigen rekening). Aanbetaling € 45,- restant (€ 50,-) te voldoen bij aankomst. Annuleringsvoorwaarden herberg "La Vache"

Vooraf checken:

Om onnodige pechgevallen te vermijden: de technische staat van je bike. In het bijzonder de remblokken / banden.

Verplicht:

Uiteraard een valhelm + een gegevensdrager (personalia, bloedgroep, verzekeringsgegevens etc.)

routebeschrijving naar herberg "La Vache"

Voorwaarden deelname

Extra info:

Niet alle navigatiesystemen schijnen het (gehucht) Warempage te kennen. Mocht dat het geval zijn voer dan Ortho als bestemming in. Vanuit Ortho is het ca. 2 km naar Warempage (staat aangegeven).

Bij aankomst kunnen de voertuigen geparkeerd worden op de grote parkeerplaats schuin tegenover de herberg.
Tijdelijk je auto parkeren t.h.v. de herberg om te lossen is geen probleem :wink:

Herberg la vache beschikt over een stallingsruimte voor de mtb's. Bij een volle bezetting (zoals nu het geval is) betekent dat wel passen en meten :wink: Om (lak)schade te voorkomen zou je evt. een doek / zeil mee kunnen nemen om je bike daarmee te beschermen. In de auto laten staan is uiteraard ook een optie :)

Het resterende bedrag van de betaling (€ 50,-) kun je voldoen bij Bart (B@rt). Graag gepast betalen :winkie:
(ook v.w.b. de extra maaltijd op vrijdag € 20,-)


ROUTE BESCHRIJVING WARMING-UP RIT vrijdag 28 september Aywaille:

- Vertrek 14.00 uur

- Op de E-25 (Luik / Luxemburg) afslag 46 (Sougné-Remouchamps)

- Onder aan de afslag rechts - borden ri. Aywaille volgen.

- In Aywaille rechts af ri. Sprimont - Florzé - Rouvreux

- Na de brug over de Ambléve re. af (bruin bord witte letters: "Centre Sportif" ) zie foto's

Na ca. 200 meter aan de re. kant toegang parkeerplaats Centre Sportif

Centre Sportif et Piscine "AGISCA" , Rue de la Heid 36 Aywaille.

Er zijn voldoende (gratis) parkeerplaatsen bij het startpunt. Het verzamelpunt ligt als je de P-plaats op rijdt aan de linker kant (hou rekening met eenrichtingsverkeer !)


Afbeelding


Afbeelding

Tel.nr: Enrico (Eric): 06-#########
Herberg "La Vache": 0032 (0)84 433494
Laatst gewijzigd door Enrico op di 2 oktober 2012, 20:38, 97 keer totaal gewijzigd.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Lijkt mij leuk om een keer mee te gaan.
Maar ligt er ook aan welke datum er geprikt gaat worden.
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
StephanH
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 596
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 18:38
Mijn mountainbike: Canyon Stoic
Contacteer:

Zelfde verhaal hier, lijkt me tof om deel te nemen alleen is eea afhankelijk van de data.
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Afhankelijk van de datum doe ik graag dit weekend mee. Wat groep splitsen betreft: Veel hoogtemeters (> 1000hm): ja, dus turbo. Snel rijden: nee, dus diesel. Mooi zou zijn als je de groep op bepaalde delen van het route kan splitsen, voor de extra uitdaging of wanneer de benen het juist wat rustiger willen doen.
Laatst gewijzigd door eiri op vr 23 maart 2012, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

ja, dat klinkt wel weer gezellig natuurlijk!

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
SpeedyZ
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1897
Lid geworden op: zo 17 oktober 2004, 20:20
Mijn mountainbike: Geen meer :-(
Contacteer:

Ik heb goede Vache weekend. Ga het in de gaten houden! Dieselen lijkt mij prima :-q
Ninetech
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 481
Lid geworden op: do 18 augustus 2011, 12:34
Mijn mountainbike: Blauw Biggetje

Afhankelijk van het weekend lijkt me dit een zeer leuk iets om aan me te doen! Ik ga deze volgen!
"Dont be fat and ugly, just be ugly!"

Alpe d'HuZes 2014: 6x
Alpe d'HuZes 2015: 5x Team 'Lachend naar Boven'
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Yep, voor Diesel cat ben ik erbij.
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Opdeling lijkt mji een nuttige optie. Zou ook wel eens meewillen.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Lijkt mij leuk om weer eens deel te nemen weekend Warempage en Biken met Dieselgroep altijd leuk en vooral met Captain Enrico :-q

Ik houd de datum wel in de gaten,want eind September begin Oktober heb ik vakantie,dus hoef nergens rekening mee te houden met verlof nemen op het werk :-D
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

SpeedyZ schreef:Ik heb goede Vache weekend. Ga het in de gaten houden! Dieselen lijkt mij prima :-q
Altijd makkelijk iemand erbij te hebben die Frans spreekt :winkie:

Heb contact gehad met Lydia:

28 t/m 30 september is het geworden
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Refro
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 17 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02/Ronin/Full XT/Louise

Klinkt goed zal de datum alvast op de kalender zetten. Al enig idee wanneer we definitief kunnen "reserveren"?
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Rond die tijd rij ik waarschijnlijk door tot een km of 1000 zuidelijker, veel plezier dus ;)

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Klinkt goed! ik spiek mee ;)
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Erg leuk om te lezen dat je weer back on the trails bent Eric!!

Voor mij gaat het helaas een behoorlijke OVB worden omdat ik in September al 2 weken Alpen heb gepland. De exacte datum is nog niet bekend van deze trip omdat ik afhankelijk ben van de vakantie van mijn baas.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie