Mountainbiken in de Ardennen

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Exterkate
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 19:59

Hallo fietsers!

Ik ben op dit moment een weekendje weg aan het regelen met mijn voetbalteam. Nou willen wij op de zaterdag middag wel een activiteit doen. Ik heb de laatste jaren vaak gehad dat iemand anders regelde dat we een middagje in de mooie Ardennen gingen mountainbiken en dat wil ik ook graag organiseren. Ik kan echter geen bepaalde routes vinden of mountainbike verhuurders in de buurt.

Wij zitten deze keer in de buurt van de stadjes/dorpjes Xhoris en Werbomont en het gebied waar we zitten heet zo ver ik weet Grand Bois de Beleur.

Weet iemand, met zijn ervaring misschien in die buurt, of ik binnen een half uurtje max. ergens kan zijn om mountainbikes te huren en vervolgens een leuke route te kunnen fietsen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

20 km van Werbomont ligt Coo, hier zit Coo adventures. Wij hebben hier 2 jaar geleden gebiked met huurfietsen.

Met een lekker pilsje achteraf op een terrasje van Plopsaland.
Focus KillerBee Disc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 15 november 2009, 15:00
Mijn mountainbike: Focus Raven 6.0 omgebouwd naar Rohloff :)

Bowiex schreef:20 km van Werbomont ligt Coo, hier zit Coo adventures. Wij hebben hier 2 jaar geleden gebiked met huurfietsen.

Met een lekker pilsje achteraf op een terrasje van Plopsaland.
Wij hebben ook bij dit bedrijf fietsen gehuurd vorig jaar . Goed bedrijf!
Bij hetzelfde bedrijf hebben wij ook een dag quads gehuurd. Dat was wel prijzig maar ook supervet!
Plaats reactie