Zondag 3 November = Bikersdag 2013(laagdrempelig & gezellig)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Erg leuke dag gehad, en heel goed georganiseerd :-q
Gestart bij de diesels, maar al vrij snel "overgelopen" naar de turbodiesels en dat ging gelukkig vrij goed. Op het laatst begon de pijp wel iets leger te raken maar dat hoort er natuurlijk bij :)
Weer aardig wat bekenden gezien, nieuwe mensen ontmoet, kortom een topdagje!

Complimenten en dank aan de organisatie, zelfs het weer hadden ze goed geregeld ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
volvosurfer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 10:57
Mijn mountainbike: staat in de garage
Contacteer:

Top dag,

Mijn vriendin en ik waren er al vroeg, de bus ff ingeladen (samen met Bas Stayokay) met koeken, appels en limonade (voor meer dan 50man). Waarna we bij de bar ff een bakkie gedaan hebben. Heel rustig druppelde de mensen binnen en dus ging ik maar op het podium zitten met Dorretje om de inschrijving te verzorgen. Klokslag 10 uur hebben we iedereen het trapveldje opgestuurd met fiets om een mooie foto te maken. Het weer heeft ons vandaag niet in de steek gelaten, de zon scheen volop zo nu en dan. Na de foto ben ik vertrokken met Bas Stayokay en Leov om de Diesel groep het bos in te leiden. Na 500m zag ik al dat er iemand bj zat die geen hoogte meters gewend was. Dus Leov die maar meegenomen.
Op de woensdrechtse heide werd ik gebeld, kunnen jullie ff wachten; "we hebben 2 dames in de groep die het tempo niet bij kunnen houden." Dus wij ff wachten. Inmiddels kwam de eerste TD ploeg al voorbij. En daarna kwamen de dames ons vergezellen. Tegen de tijd dat we in Calven aankwamen, bleek dat 1 van de dames toch wel een erg hoog hartritme had, kalm aan doen dus.
De verzorging was goed geregeld door de dames. Alsof het afgesproken werk was, kwam iedereen bijna tegelijkertijd aan. De Diesels vertrokken weer als eerste de Kalmthoutse heide op om hier en daar nog te stoppen om de natuur te bewonderen of te verzorgen. Na een paar foto's met als achtergrond onze lokale afrikaanse steppe, reden we weer verder ricting huijbergen. Aldaar de Tiesten/Nootjes berg bedwongen om weer via de vliegbasis terug te rijden. De turbodiesels haalden ons nog ff in onderweg en zodoende was ook bijna iedereen weer op tijd terug bij de Stay Okay.
Bij de Stay Okay heerlijk de pasta naar binnen zitten werken om daarna naar huis te rijden. Thuis aangekomen bleek ik mijn jas vergeten te zijn dus weer terug.... Chouffie naar binnen en weer afscheid genomen. Al met al een top dag, dank aan iedereen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door volvosurfer op zo 3 november 2013, 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Assumption is the mother of all fuckups.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Uploaden bij pinkbike :-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Was een vet geslaagde dag, Mellowbikers en medebikers bedankt!
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Topdaggie! Links en rechts wat mensen gesproken, maar vooral heerlijk gebiked in een positief verrassende omgeving. Het blijft bijzonder dat er in Nederland steeds weer nieuwe pareltjes van locaties opduiken; hoewel niet zo centraal gelegen, toch een prachtlocatie voor een bikersdag!

Ook de gidsen waren top, en de indeling op deze manier functioneert goed; ik heb nog nooit een bikersdag zo snel afgeraffeld :D

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
riceos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: do 19 juli 2007, 19:35
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Carbon

Erg leuke dag gehad! Ook leuk om eens de gezichten achter de forumnamen te zien.

Begonnen in de euro groep waar het tempo prima te volgen was. Bij het passeren van de turbo diesels besloten om hier in verder te gaan om zo beter te kunnen genieten van het schitterende landschap.

De organisatie heeft erg zijn best gedaan en verdient een compliment :-q
Wie remt heeft angst!
Gebruikersavatar
Marc / fisherbike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: do 5 april 2007, 14:32

was super vandaag :-q :-q .
In mijn stoutste dromen (en dat wil nog wat zeggen) had ik durven dromen om vandaag een zo'n mooie route
voor geschoteld te krijgen.
Goed georganiseerd en goed gezelschap, wat wil je nog meer ??
Bas en de andere Mellowbikers bedankt voor deze dag :D :D .
Be reasonable, do it my way!
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Onderweg naar huis trouwens nog best wel noodweer gehad, regen, hagel, onweer. Dus mazzel hebben we ZEKER gehad met het weer :o

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Op het journaal was er ook al sprake van ergens een windhoos met heel veel schade. Dus dat beetje wind en die paar druppies was echt mazzel hebben vandaag.
Adwin van eijk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: zo 12 augustus 2007, 14:14
Mijn mountainbike: Komt te weinig buiten
Contacteer:

Ook van deze kant, Bas en Mellowbikers hartelijk dank voor deze top georganiseerde dag
Ik ben redelijk bekend in de regio , maar ben vandaag toch weer aangenaam verast
En de pasta was top :-q
Het is te leuk om niet te doen
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

@volvosurfer: had jij nou ook de actiefoto's gemaakt bij die heuvel waar ik mijn ketting brak?
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
volvosurfer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 10:57
Mijn mountainbike: staat in de garage
Contacteer:

Nee, daar was ik niet bij.
Assumption is the mother of all fuckups.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

suravida schreef:@volvosurfer: had jij nou ook de actiefoto's gemaakt bij die heuvel waar ik mijn ketting brak?
Ik heb daar wel een paar plaatjes geschoten.

Ik sluit me aan bij alle voorgaande opmerkingen. Echt een superleuke dag gehad. De Stayokay was een perfecte plek voor deze dag. Leuke sfeer, leuke route, leuke mensen, leuke wandelaars......

Een paar foto's van boven aan de klim. De andere zijn te vinden via deze slideshow link http://s848.photobucket.com/user/bouwpa ... sdag%20BOZ
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Zo'n fatbike heeft toch een enorm lichte voorkant. CC-Rider zie ik op iedere foto met het voorwiel van de grond :tong
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

helium!
Plaats reactie