Mijn bike is nog okee, maar ik niet. Ik heb verschrikkelijk veel pijn aan m'n knie. Ik ben er wel bij, maar ik zal niet zo hard kunnen fietsen als normaal en zal af en toe flink kreunen

Tot morgen

Ze klinkt de laatste 2 maanden idd andersm-joosen schreef:Maud heeft mijn stem al 2 maanden hoor. Dus vanavond zal ik haar niet in de steek laten !!!!![]()
![]()
Lunteren Barneveld Sloten en Putten ? Dat noem ik niet plaatselijk meer.ATX 830 bestuurder schreef:ik hoop voor jullie dat het vandaag niet zo'n plaatselijke bui als hier gister in Lunteren viel. in minder dan een uur tijd groot gedeelte van Lunteren en Barneveld blank en sloten en putten volledig vol.....
In Ede is het droog gebleven, dus wat mij betreft was 't plaatselijk.megabike schreef:Lunteren Barneveld Sloten en Putten ? Dat noem ik niet plaatselijk meer.ATX 830 bestuurder schreef:ik hoop voor jullie dat het vandaag niet zo'n plaatselijke bui als hier gister in Lunteren viel. in minder dan een uur tijd groot gedeelte van Lunteren en Barneveld blank en sloten en putten volledig vol.....
En koop ook een freerider!araminta schreef: Ik ga mijn fietsen maar eens verkopen denk ik.
Bek houden, Maud is een kakker!guido_gorisse schreef: Keep the soul alive![]()
't Is idd een vieze gladjanus, als hij wint gaat hij straks nog denken dat hij goed kan zingen ook