Grenzeloos biken met de Badeendenclub (Venlo e.o)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Wegens privé omstandigheden moet ik afmelden voo het ritje vandaag
- What goes Up, Must come Down -
Gebruikersavatar
BerryR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 4 mei 2011, 09:59
Mijn mountainbike: Merida Matts 80-D

zijn er nog andere over dan?
theemutz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2074
Lid geworden op: zo 8 juli 2007, 20:29

Nog liefhebbers om zaterdagmorgen richting Reuver te baggeren eeeuuuhuuhhhh fietsen?
Vertrek 10.00 bij café de Maagdenberg.

Even melden als je meegaat aub.
Laatst gewijzigd door theemutz op vr 15 augustus 2014, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
GSAP
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 mei 2014, 20:52
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29

Tel mij maar mee!
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Ik ga ook wel mee. is het mss een idee om naar helden te gaan? Is zeker een stuk reiger als belfeld
- What goes Up, Must come Down -
theemutz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2074
Lid geworden op: zo 8 juli 2007, 20:29

Is goed, ik wil die reiger wel eens zien.....

10.00 bij het Blariacumcollege dus.
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

....... Die reiger staat voor een drogere ondergrond (op een touchscreen) :lol:

Zie ik jullie morgen :-q
- What goes Up, Must come Down -
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Als jullie naar Helden gaan kom ik jullie misschien wel tegen. Was ook vanplan om morgen vroeg een rondje te maken vanuit Egchel via Helden naar Baarlo en weer terug.

Van de week (woensdafavond) was het in Helden op enkele modderplekken redelijk droog. Alleen richting Bovensbos was het lokaal wat natter. Maar aan die kant is het altijd natter....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Thx voor de info :-q
- What goes Up, Must come Down -
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

"Enkele modderplekken"......waarvan sommige het predikaat binnenzee verdienden :-)
Neemt niet weg dat het lekker biken was in de Heldense bossen. Het is wel zaak dat je daar de weg weet. Gelukkig hadden we jonjon als gids. Die wist een groot aantal singletracks aan elkaar te knopen en er een aantrekkelijke tocht van te maken. Voordeel van de regen is dat de doorgaans mulle stukken goed te doen waren. John bedankt voor het gidswerk !
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
theemutz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2074
Lid geworden op: zo 8 juli 2007, 20:29

Lekker gefietst ja, het blijft een leuk gebied om te fietsen als de ondergrond niet te droog is.
Goed dat John de weg weet, ik zou er als een kip zonder kop maar wat rondfietsen, waarschijnlijk onwetend steeds hetzelfde rondje draaien totdat ik van vermoeidheid om zou vallen . Hèh???......alweer die Boeddha, die heb ik net toch al gezien :tong
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Smakelijk :-)
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Enrico schreef:"Enkele modderplekken"......waarvan sommige het predikaat binnenzee verdienden :-)
Sorry... ik had de regen van afgelopen nacht natuurlijk niet ingecalculeerd..... :wink: En jullie komen natuurlijk eerst in Baarlo, daar is het doorgaans ook iets natter dan in Helden bij de camping. Heb jullie niet gezien, wel jullie sporen denk ik :)
Ik weet niet of jullie ook in het gedeelte van Bovensbos zijn geweest, maar daar kon je op sommige paden beter met een waterfiets komen :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Superten Pier
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: do 10 november 2011, 23:28
Mijn mountainbike: cannondale flash carbon hi mod 2 2010 + Vision better man 2003
Contacteer:

Wat bedoel je met het bovensbos' waar ligt dit.
Ben wel niet meegeweest maar fiets ook graag in Helden.
braking is losing
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Bovensbos ligt ten zuid - westen van de Kesselseweg (weg van Helden naar Kessel).
Inplaats van Bovensbos hoor je ook nog wel eens "Waterleiding" omdat in dit gebied een pompstation van de waterleiding ligt (buitenwerking).

Dit is een vooral vlak gebied, ligt ook wat lager dan het gebied bij de camping (vandaar dus ook wat natter natuurlijk). Als je ze weet te vinden liggen er ook enkele leuke singletracks... Dit loopt door tot bijna bij het Neerskanaal.

Als je in Google Maps op Bovensbos zoekt kom je bij een camping uit. Vooral tussen de camping en de Kesselseweg is leuk.

Ik weet niet of je mijn strava ritten kunt zien, maar ik start meestal in dit gebied. Fiets hier dan meestal ca. 10 - 12 km!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Plaats reactie