MtBikers met Tattoo's

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

Ik ben het grotendeels met je eens Monster. Ik nader zelf de 40 en mij zul je op het werk ook nauwelijks meer in band t-shirts zien rond lopen...echter er komt wel steeds meer inkt bij (m'n ideaal beeld is een Japanse body suit). Als ik naar een klant ga trek ik uiteraard een overhemd met lange mouwen aan of doe ik een jasje aan als het moet. Dus als het moet is er niks zichtbaar (bij een sollicitatie dus ook niet). Dus ja, ik hou er zeker rekening mee, maar ik neem er niet minder inkt door. Zo'n witte, kale huid schreeuwt gewoon om inkt ;).
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
Gebruikersavatar
Hein1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 7 augustus 2009, 16:46
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper comp 29er 2013

Little J,

Over je onderarm zou ik hééél erg goed nadenken,bovenarm valt makkelijk met een T-shirt korte mouw te bedekken.Ik heb op mijn leeftijd nog een paar op m'n beide benen laten zetten.Op mijn rechter kuit een MTB'er in een tandwiel verwerkt verder Maori style.Pas op!?'' het werkt verslavend hoor :-q

Succes met het zoeken :bier:
You don't like my tattoos?
At least I can cover them up.

Your face on the other hand...


Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

jerry's kid schreef:Tuurlijk accepteer ik dat risico. Zoals al eerder aangegeven, als een werkgever het uiterlijk belangrijker vind dan de capaciteiten van iemand hoef ik daar ook niet te werken.
Die werkgever is lang niet altijd kortzichtig, maar moet er helaas rekening mee houden dat zijn klanten dat wel zijn... ;)
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Little-J
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 16 april 2012, 13:53
Mijn mountainbike: X-tract XT30

@Hein1; thanks. Op mijn bovenarm vind ik de bedachte tattoo niet mooi uit zien. Vandaar dat ik deze op mijn onderarm zou willen. Maar, de kogel is iig nog niet door de kerk haha :) Ik heb alle tijd.
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

jf schreef:
jerry's kid schreef:Tuurlijk accepteer ik dat risico. Zoals al eerder aangegeven, als een werkgever het uiterlijk belangrijker vind dan de capaciteiten van iemand hoef ik daar ook niet te werken.
Die werkgever is lang niet altijd kortzichtig, maar moet er helaas rekening mee houden dat zijn klanten dat wel zijn... ;)
Ik sta ook half vol en mijn ervaring is dat de tijd dat je op tattoos bekeken werd toch al weer een tijdje voorbij.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
nig4nag
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 482
Lid geworden op: do 29 november 2012, 09:00
Mijn mountainbike: cube

ik heb 6 kauwgomplaatjes op mijn rug 2 op mijn kuiten en op mijn bovenarmen
die op mijn bovenarmen stopen net dat ik een t shirt met korte mouwen aan kan en dan zie je bijna niks .
en ik heb nog nooit problemen met werkgevers gehad.
Jb_phantom
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 22 juni 2012, 10:15
Mijn mountainbike: Cube Analog 26 2013

ik heb 6 nautische sterren op mijn rechterbeen, tussen de enkel en knie in aan de buitenkant.

Zat na te denken voor mijn onderarmen, alleen werk met klanten die Bmw en mini rijden, dus een tattoo in het zicht is niet de bedoeling.

Daarom dus gekozen voor mijn been. Mocht er ooit een zoontje/dochtertje komen dan wil ik de naam en datum op mn bovenarm zodat ik wel t-shirt aan kan zonder dat het heel erg opvalt
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

Terugkomend op de begin post. Als ik kijk naar mijn verwondingen door de jaren heen, heb ik nog nooit wat aan mijn onderarmen gehad. Het zijn toch vaak je handen/ellebogen (of net eronder)/schouder.
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
CDV125
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: zo 29 september 2013, 21:05
Mijn mountainbike: bulls met twee wielen

Ik herken mij in jerry's schets, gaanderweg zit ik nu op vier tattoo's een die mijn gehele linkeronderbeen bedekt, een gehele rug, linkerarm (projekt uit te breiden naar aansluiting rug) en nog ene op mijn borst. Qua werk .. ik ben verkoper en sta de hele dagen in de showroom (loop wel de hele dagen in pak).

qua verwondingen valt het bij mij wel mee 1 grote schaaf op mijn been gehad... is wel wat vager geworden door littekenweefsel
mijn eerste keer zal ik nooit vergeten... et was..... nat ..zanderig en binnen 5 minuten lag ik uitgeteld op de grond..
redp.
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:34
Mijn mountainbike: Giant talon 27,5 ltd

Ik had er al een paar op mijn lijf maar de meeste tattooplaotjes waren ondertussen alweer dik 23 jaar oud.
Afgelopen zaterdag weer bij mijn tattoo meneer geweest
en samen met hem heb ik een mooi ontwerp gemaakt voor mijn linker onderarm en wat nu ook geplaatst is,
dit wordt nog een hele sleeve waarin mijn oude tattoo's worden verwertkt,
de basis op de bovenarm is ook afgelopen zaterdag al gezet.
Mijn directe vrienden snappen dat deze ook heel goed bij mij past.

Heb jaren lang gedaan wat andere goed vonden met als gevolg dat ik al een best tijdje thuis zit met een overspannen/burnout dingetje.

Gelukkig helpt het fietsen op mijn atb erook voor dat ik me weerbeter voel en ga ik zo weer op pad, de zon schijnt dusz gaon ermee.
Vaak ben je te bang
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Heb meerdere tattoos op mijn lijf, waaronder een hele sleeve en een halve. Werk al bijna 30 jaar bij dezelfde baas. Sinds een jaar of 2 werk ik op kantoor, heb altijd lange mouwen aan. Ook in de zomer, van die dunne t-shirts met lange mouwen. Dat werkt voor mij prima. Heb er zelf geen problemen mee. Ben meerdere keren gevallen met biken met schramschade aan mijn armen, na herstel bleven mijn tats gewoon goed :-q
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

En als je dan straks 75 bent en de zuster moet je wassen in het verzorgingstehuis dan is dat toch geen leuk aanzien voor haar. :-{
"This species has amused itself to death"
redp.
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:34
Mijn mountainbike: Giant talon 27,5 ltd

En jij gelooft dat je dan nog in een verzorgingshuis komt,
volgens mij zijn die dan al lang opgeheven
Vaak ben je te bang
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

kan niet meer schreef:En als je dan straks 75 bent en de zuster moet je wassen in het verzorgingstehuis dan is dat toch geen leuk aanzien voor haar. :-{
Wat maakt het op die leeftijd nog uit of je een rimpelig kaal huidje hebt of een rimpelig huidje met inkt?

Ten tweede, een goede tatoeage wordt alleen maar mooier met de jaren (tenzij je 'm overmatig blootsteld aan UV). Ik heb heel wat boeken met foto's van Japanse tatoeages (full body suits) en ook bij mannetjes van 80 zien ze er nog prachtig uit! Fluweeel zachte kleuren.
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

kan niet meer schreef:En als je dan straks 75 bent en de zuster moet je wassen in het verzorgingstehuis dan is dat toch geen leuk aanzien voor haar. :-{
Je zal maar altijd rekening houden met hoe anderen over je denken, toen, nu of later :lol: Gelukkig leef ik mijn eigen leven met de beslissingen waar ik zelf achter sta. Dat zouden meer mensen moeten doen, word je alleen maar gelukkiger van :winkie: :-q
Plaats reactie