Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Wel fijn dat je de wedstrijden die op Vier worden uitgezonden nadien ook nog kunt herbekijken. Zo na mijn eigen wedstrijd de cyclocross van Leuven kunnen zien. Denk dat Van der Poel een flinke partij geluk had waardoor hij deze wedstrijd heeft gewonnen. Maar was toch leuk om te zien,
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Zondag het NK veldrijden en het BK veldrijden, daar het BK op sporza live wordt uitgezonden zal ik dat waarschijnlijk kijken. Ik neem aan dat de NOS alleen een korte samenvatting uitzend, aangezien alle aandacht uit zal gaan naar het schaatsen.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef:Zondag het NK veldrijden en het BK veldrijden, daar het BK op sporza live wordt uitgezonden zal ik dat waarschijnlijk kijken. Ik neem aan dat de NOS alleen een korte samenvatting uitzend, aangezien alle aandacht uit zal gaan naar het schaatsen.
Eens , bovendien is al meer dan een decennium het BK kwalitatief een van de sterkst bezette wedstrijden van het seizoen.
Net zoals het NK schaatsen kwalitatief sterker bezet is dan het EK van dit weekend.
Dat zal nu pas veranderen door de goede maatregel van de UCI om de eerste 50 van de UCI ranglijst automatisch startrecht te geven voor de WB-wedstrijden. Dit nu nog uitbreiden naar de WK-deelname.
Mede daarom kijk ik zeker het BK op Sporza ook al zou de NOS tegelijkertijd het NK rechtstreeks doen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Pelecrash
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: di 31 augustus 2010, 12:28
Mijn mountainbike: Canyon Exceed SL 6.0
Contacteer:

Als ze tegelijk zouden zijn zou ik dit jaar beide kijken. Uiteraard met wat meer aandacht naar het BK, maar het NK belooft spannender te gaan worden dan het jaren geweest is. In ieder geval meer dan 1 (nouja 2 dus) serieuze kanshebber. Precies daarom zou ik het dit jaar ook graag zien, maar helaas...
Crashing is the easy part, it's the landing that makes it an art.
-> Landing fail #1 :(
Rocket
All rounder
All rounder
Berichten: 131
Lid geworden op: di 1 mei 2007, 20:19
Mijn mountainbike: xtc adv 27.5

BK wordt nog al een blubber en glijpartij als ik de berichtgeving mag geloven :-D
Gebruikersavatar
cyclocrosser2
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 31 oktober 2011, 18:15
Contacteer:

Het BK zal niet echt spannend worden, ja misschien voor plek 2 en 3. Wout van Aert wordt met 2 vingers in zijn neus nationaal kampioen. Het Nk zal spannender zijn maar helaas geen tv uitzending. De NOS geeft 's avonds een samenvatting van hooguit 2 min.
Lars v/d Haar of Mathieu v/d Poel met een flinke kans voor v/d Poel als nr.1.
Podium plek nr. 3 is voor Corne van Kessel.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Super spannend in het BK Nys vs Van Aert !
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

cyclocrosser2 schreef:Wout van Aert wordt met 2 vingers in zijn neus nationaal kampioen.
Moet ie wel z'n ketting recht houden! :D Spannend!
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Wout is er weer bij !

6 podium kandidaten nog 2 rondes !

Meeuwsen op kop !

Vantornhout 1e Meeuwsen 2e Van Aert 3e Nys 4e Pauwels 5e

edit jf: het is niet echt de bedoeling om met steeds nieuwe posts liveverslag te gaan doen...
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Wel erg jammer dat ik het NK nergens online kon vinden. Dat is gewoon helemaal niet uitgezonden of wat? Schaatsen en gezwets over schaatsen en ijshockey is natuurlijk veel belangrijker.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

cyclocrosser2 schreef:Het BK zal niet echt spannend worden, ja misschien voor plek 2 en 3. Wout van Aert wordt met 2 vingers in zijn neus nationaal kampioen. Het Nk zal spannender zijn maar helaas geen tv uitzending. De NOS geeft 's avonds een samenvatting van hooguit 2 min.
Lars v/d Haar of Mathieu v/d Poel met een flinke kans voor v/d Poel als nr.1.
Podium plek nr. 3 is voor Corne van Kessel.
Voorspellingen kan je , net als ik dat doe , je beter niet aan wagen want je zat alleen maar met de jongste van der Poel juist. Van de rest kwam er ook werkelijk niets uit.
Wat een spektakel dit BK. Er waren dit seizoen al wel meer beklijvende rechtstreekse uitzendingen maar dit sloeg toch wel alles.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Het NK nog niet gezien, maar denk ook niet echt de moeite waard als Mathieu van begin tot einde op kop heeft gefietst. BK was de moeite waard, zelfs Nys deed nog goed mee. Wat mij betreft een onverwachte maar niet onverdiende winnaar.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Dit weekend helaas geen topcross ; dus een veldritloos TVweekend.
Wel even een korte samenvatting gezien van de Kasteelcross in Zonnebeke in het 7 uur journaal op ÉÉN.
Al weer een solo zege van Wout Van Aert.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Morgenmiddag weer genieten : De finale van de WB in Hoogerheide : Sporza zondag
14,45u Veldrijden: WB Hoogerheide, samenvatting vouwen
14,55u LIVE Veldrijden: WB Hoogerheide mannen
De vrouwenkoers rechtstreeks op OmroepBrabant.
http://www.omroepbrabant.nl/?program/14 ... +LIVE.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Hoop dat ik op tijd terug ben van mijn eigen wedstrijd om het veldrijden live te volgen. Gister is Marianne Vos niet gestart vanwege fysieke klachten, benieuwd of ze morgen wel start. Hoop dat Van der Haar nog wat tegenstand kan bieden aan Pauwels.
Plaats reactie