Pivot Mach 429SL XTR Di2 (foto's p2)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Ruim een half jaar na de laatste posting hier en eigenlijk is er niks veranderd, behalve het zadel (Specialized Phenom Pro ipv Fizik Antares). De Reverb is wel onder garantie vervangen voor een 2016 exemplaar nadat ie enkele millimeters zakte tijdens de rit. Verder alleen de voorvork een servicebeurt laten geven en rijd nu intussen met de 3e ketting, maar nog steeds met de oorspronkelijke bladen, cassette en zelfs eerste montage remblokken (gaan nog wel een tijdje mee zo te zien).
Nog steeds zeer tevreden :-q
Misschien toch de decals eens vervangen voor iets meer passende stealth black....of een Pike 120mm installeren...of allebei :winkie:
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Balen! Dat wordt volgende week geen Chouffe marathon of Top Cauberg Challenge :cry:
Hopelijk wel een nieuw frame voor Groesbeek Gruwelijkste :-? (ik bedenk me net dat ik mijn nieuwe frame ook best persoonlijk wil komen ophalen tijdens de Eurobike :D )
Kan er in afwachting van een nieuw frame nog wel op rijden (mits niet te technisch parcours): tijdens het rijden merkte ik er ook niks van.
Reparatie zou evt. ook nog kunnen (snellere oplossing?), maar dan wil ik er na reparatie ook helemaal niks van kunnen zien.

Afbeelding
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Ziet er best erg uit, hoe is dat zo gekomen? Denk zelf dat het vrij lastig te repareren is, maar goed ik ben geen expert.

Misschien kan je contact opnemen met: http://www.carbonreparatie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopelijk komt het snel goed.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

In eerste instantie garantie toch? Balen zeg!
Johnny D
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: ma 10 mei 2004, 20:15
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010, Santa Cruz Tallboy

Oei! Das nie zo mooi. Hoop voor je dat je snel een nieuw frame hebt...
Always ride with a smile!!!!!!
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Nieuw frame komt eraan (onder garantie).
Alleen nog niet zeker of het voor Groesbeek Gruwelijkste gaat zijn :-{
Hoor ik hopelijk deze week, importeur is op de Eurobike waar Pivot ook is vertegenwoordigd en mijn lbs gaat er ook alles aan doen om het frame zo snel mogelijk te wisselen :-q
Afgelopen weekend nog gewoon op het huidige frame gereden, in het begin nog wat voorzichtig maar merkte er helemaal niks van tijdens het rijden en hoor ook geen kraakjes. Dus al snel weer gewoon voluit, zonder verder scheuren dus waarschijnlijk overleeft ie Groesbeek ook wel?
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

One way to find out. ;)
“Old, not obsolete”
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Fijn dat er een nieuw frame aankomt! En ik zou mij ook niet zo snel zorgen maken om hiermee te rijden gezien de plek van de scheur. Op de boven- of onderbuis zou het ietsje anders zijn..
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

KleinPalomino schreef:Fijn dat er een nieuw frame aankomt! En ik zou mij ook niet zo snel zorgen maken om hiermee te rijden gezien de plek van de scheur. Op de boven- of onderbuis zou het ietsje anders zijn..
:o . Bracket is volgens mij zo'n beetje belangrijkste voor de frameconstructie. Scheurt de zitbuis daarvan los dan is er er niet meer met een fiets te rijden (anders dan misschien heel langzaam)
StAlTiCa
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Nee maar kans op letsel op vitale delen of zo is daar minimaal. Ik denk dat Kermit meer daar op doelt...
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Laat mij erbuiten ja ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

kermit schreef:Laat mij erbuiten ja ;-)
Mud heeft veel te veel gezopen dit weekend :wink:
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

kermit schreef:Laat mij erbuiten ja ;-)
:lol:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Sorry... burrrp....
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Marco79 schreef:One way to find out. ;)
Check! Groesbeek Gruwelijkste 70 km overleefd zonder verdere impact (zoals verwacht) :-q
In de tussentijd nog wel in afwachting van nieuw frame, maar haast is voor mij wat minder nu ik weet dat ik probleemloos verder kan fietsen.
Plaats reactie