Noordwijk tijden- en ander nieuwtjes-topic

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

PaneVino schreef:Zal het even op de Noordbiker FB pagina plastsen voor je ook. Heeft wat meer bereik.

Welke routr heb je ongeveer gereden?
Thanks!

Heb alles gereden ten westen van de Duinweg en Randweg, met wat aanrijden via fietspaden in de duinen. Ook het kleine rode lusje bij de parkeerplaats.
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Mocht ik wat horen, dan weet ik je via een pb te bereiken. #fingerscrossed
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ja ik was er gisteren ook bij toen Bergbike hem verloor, we hebben de zogeheten delen 1 & 2 en 'de mast' nog 'uitgekamd', BB deel 1 en Van Tuyl en ik deel 2 en de mast, maar helaas zonder succes. Balen...en door de herfstkleuren is een garmin met gele behuizing ook wat lastig te vinden dachten wij al, maar wellicht heeft iemand hem toch zien liggen. :roll:

Wat verder trouwens nog opviel is dat de trail er na al die regen nu zo goed bij ligt. Fijn ook die nieuwe kombocht na de afdaling van het 'trappetje' in deel 2!
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Ik heb nog niets vernomen helaas.... :(

Maar wat ligt het er mooi bij he! Mijn clubgenoten hebben echt een topprestatie geleverd, de afgelopen 2 onderhouds-dagen. Ben vandaag ook zelf even de boel wezen aanrijden met de fatbike, dus ligt het er nu NOG mooier bij :lol:
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

Parcours ligt er heerlijk bij! Kombochten moeten nog iets ingereden worden maar is een mooie aanvulling!
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Evil The Following.... Denk dat ik je dan vandaag gezien heb oo het einde van deel 2? Stond met mijn fatbike daar ;)
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Je kan meestal bij "de gemeente" ook gevonden voorwerpen aangeven. Heeft @Bergbike het daar al geprobeerd? Wellicht een overbodige vraag hoor...
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

PaneVino schreef:Ik heb nog niets vernomen helaas.... :(

Maar wat ligt het er mooi bij he! Mijn clubgenoten hebben echt een topprestatie geleverd, de afgelopen 2 onderhouds-dagen. Ben vandaag ook zelf even de boel wezen aanrijden met de fatbike, dus ligt het er nu NOG mooier bij :lol:
Top! :-q
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

PaneVino schreef:Evil The Following.... Denk dat ik je dan vandaag gezien heb oo het einde van deel 2? Stond met mijn fatbike daar ;)

He man! Ja dat klopt! Vette Fat bike ook trouwens! Keertje rondje ruilen? ;)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op zo 30 juli 2023, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

oei.. jij wil er denk ook een.. beste fiets die je ooit gaat kopen... was niet eens langzamer op mn starre 29er.. pm me maar als je hem eens wilt uitproberen..:)
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Alles ligt er goed bij maar het houten bruggetje op de trail langs de Langevelderweg heeft zijn langste tijd gehad. Met een 27.5 wiel gaat het nog net maar als het volgende plankje breekt ben je de sigaar.

Edit: er steken trouwens ook lelijke spijkers uit.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Gisteren ook op Noordwijk gereden (als een krant want zaterdag teveel gedaan) en op het hoofdparcours na het fietspad lagen er nog een paar flinke bomen in de weg precies bij het mini-schansje.
Nou kun je ze gewoon laten lioggen en een Strava kluun segment opzetten, maar is het wellicht een idee om er een nog mooier schansje tegen aan te bouwen? :-D
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Er stond vandaag een autootje van staatbosbeheer daar in de buurt en de omgewaaide bomen waren doorgezaagd en het pad vrijgemaakt :-q

Helemaal aan het begin van de route hangt nog wel een boom op half 7 waar je net onder door kunt.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

nielsvk schreef:Alles ligt er goed bij maar het houten bruggetje op de trail langs de Langevelderweg heeft zijn langste tijd gehad. Met een 27.5 wiel gaat het nog net maar als het volgende plankje breekt ben je de sigaar.

Edit: er steken trouwens ook lelijke spijkers uit.

AfbeeldingAfbeelding
Leuk schansje.
Mooi om weer eens zo`n " oud model " spectral te zien op de trail :-q .
Beetje gang houden als je schans op gaat, spring je over de spijkers en "gap" heen :tong .
Have fun.
Plaats reactie