RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Heb je hem al hendrikjan?

Ik heb ook eindelijk een mail van UPS gekregen met als datum komende donderdag. pakket weegt ook maar 1kg, maar heb ook nog een andere order open staan van die periode dus ook voor mij dezelfde spanning haha.
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

nee.. ik heb nog niks.. tot en met maandag middag bleef het angstig stil.. Het verzendlabel was kennelijk aangemaakt, maar een pakketje is nooit op transport gegaan..
Maandag kwam er ineens nog een mail van rcz en vervolgens leek er wat schot in de zaak te zitten (drie keer een zelfde mail van ups dat er wat gebeurd, onduidelijk wat) Vandaag weer een mail en nu ligt er iets in Duitsland.. Met wat goede wil is ie er morgen aan het einde van dag.

inshallah
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

there is a god.. Gisteren de ups meneer gemist en vandaag bij een ophaalpunt de vork in ontvangst mogen nemen :)
Nice, ziet er goed uit zo een pike!
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mooi man. Ik denk dat mijne er ook snel zal zijn. Heb 3 traceernummers gekregen en dat zijn al mijn orders. Hij moet er dus tussen zitten. Komen allemaal tegelijk zo te zien.

Vandaag in de nieuwsbrief mail viel me op dat er 16 weken wachttijd wers vermeld. Dat is pas lang zeg.

Als je geen haast en veel geduls hebt dan zijn de prijzen super en het komt dus echt wel hehe.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ik heb weer eens alle pech van de wereld. Bijna 2 maanden verder en nog steeds niks. Ik weer een mail sturen en nu krijg ik dit:

Dear Customer,
We have a problem with your order: the supplier send us PIKE RCT3 27,5 + / 29" (fork 2018 Boost) instead of ROKSHOX_FORK_PIKE_275_ACV_ITS5 PIKE RC in 27,5. So please confirm if you want one of these models or if you want benefit refund.
We're sorry for the fail and we're looking forward hearing from you.
Best regards,
Nieves
RCZ BIKE SHOP

:( :( :(
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Balen, overigens geen verkeerder vork... maar niet wat je zoekt.. .
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ja echt balen dit, mijn scout staat al die tijd te wachten en nu dit. Ik weet even niet wat ik ermee moet. Voor die prijs laat ik hem wel komen. Kan hem hopelijk wel gebruiken of zelfs verkopen in het ergste geval (met wat winst voor al dat wachten :) )
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Fatfront is hartstikke hip!
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

baron062 schreef:Fatfront is hartstikke hip!
hmmmm, misschien wel...
Cozmo
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 23 juli 2003, 17:59

Ik heb 3 bestellingen gedaan waarvan de eerste 2 goed gingen. Laatste was een X01 crank in de kleur zwart waarbij ik een rode versie geleverd heb gekregen. Ben al 2 weken verder na een melding over de verkeerde kleur en communicatie van hun kant gaat zeer traag.

Oplossing kan zijn dat ik er een Slickgraphics crank sticker overheen gooi, maar wil eerst RCZ hun reactie afwachten.

Overigens ook voor mijn Scout die afgebouwd moet worden. Laatste onderdeel... :-).
At 140 mph you have no friends
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ik heb me aangemeld voor hun nieuwsbrief maar ik ga me weer afmelden anders spreek ik binnenkort goed Frans maar ben ik wel helemaal blut.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Oli4k schreef:Ik heb me aangemeld voor hun nieuwsbrief maar ik ga me weer afmelden anders spreek ik binnenkort goed Frans maar ben ik wel helemaal blut.
Of je moet 2 maanden wachten op iets en dan de verkeerde krijgen. Dat wil ook wel helpen tegen verdere bestellingen. Maar ik geef toe ik kijk nog steeds :D
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Oli4k schreef:Ik heb me aangemeld voor hun nieuwsbrief maar ik ga me weer afmelden anders spreek ik binnenkort goed Frans maar ben ik wel helemaal blut.
Afmelden moet je bijna maandelijks doen, je staat vanzelf weer in de lijst na verloop van tijd...
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

ja dat viel mij vandaag ook ineens op ... ik heb me keurig afgemeld en krijg nu weer spam van ze..
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Dus wel bij RCZ bestellen, als je tenminste geen Scout hebt. Sowieso niet aanmelden voor de nieuwsbrief :winkie:
Plaats reactie