Help!!! Keuze stress.

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Gebruikersavatar
john k
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 16 december 2013, 14:51
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Heb de cannondale black inc gekocht. Fiets is gewoon echt als nieuw zit gewoon nergens geen enkel krasje op. (Zal na de zomer wel anders zijn. :roll:) vanmorgen eerste rondje gemaakt. Niet normaal wat een rete strakke racebak, echt heel snel.

Fiets word via mijn Lbs inderdaad op mijn naam geregistreerd en daardoor dus volledige garantie.

Tuurlijk snap ik ook, dat het beste materiaal op de markt vaak ook het duurste is om te vervangen. Dat neem ik voor lief.

Bedankt voor jullie reacties.
Op het gemak, de ketting strak !!
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Je kunt een carbon velg voor allu vervangen, en een xtr cassette voor slx.

In ieder geval een hele dikke fiets !
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Ik heb 1x een nieuwe fiets gekocht. De garantie met de 2e eigenaar geregeld toen het stuk ging. Dus bij een 2e hands fiets is het handig af te kunnen spreken met de eerste eigenaar dat er wat geregeld kan worden als dat nodig is. Buiten dat heb ik ook wel eens een frame gekocht wat stuk bleek. Groot deel van de aankoop terug gekregen en bij carbon reparatie laten maken. Die fiets rijd nog steeds rond.

Wat mij betreft een prima aankoop! 2e hands heb je voor minder (of in dit geval, hetzelfde) geld een dikkere fiets.
life starts @ 150bpm...
Plaats reactie