23-09-2018 - Beek (L) - Singletrack Bikeboutique Event 2018

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
borre mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 19:52

tiewrap schreef:
Leuk je gesproken te hebben robbe :-q
Heee tiewrap, zekers leuk om even een medeforumer tegen te komen, was leuk om even met je mee te fietsen :-q

weet iemand of alle stukken van de trail tocht openbaar waren/zijn?
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Getuige het feit dat er gevraagd werd in de mail geen gps te gebruiken, omdat op grote delen van de tocht een dag vergunning was afgegeven....
Denk ik dat je hem zelf al wel kunt inkoppen toch? ;)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zover ik weet, zijn er veel en naar mijn idee de leukste stukken niet openbaar :( en waar je de mtb route bordjes hebt gezien ja daar kun je je natuurlijk het hele jaar lekker uitleven :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
scan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 1 april 2015, 22:09

Dan liggen bijna al die paadjes daar zonder toestemming? En dat bikepark, en die downhill. Daar mag je normaal gezien niet komen?
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

scan schreef:Dan liggen bijna al die paadjes daar zonder toestemming? En dat bikepark, en die downhill. Daar mag je normaal gezien niet komen?
bikepark, downhill??? Waar ben jij geweest?
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

superrob schreef:
scan schreef:Dan liggen bijna al die paadjes daar zonder toestemming? En dat bikepark, en die downhill. Daar mag je normaal gezien niet komen?
bikepark, downhill??? Waar ben jij geweest?
Ja zeker zat er een bikepark achtig stukje in met een hoge en een lage springbult en kombochten. Was mooi en daar lag het er ook goed bij.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

superrob schreef:
scan schreef:Dan liggen bijna al die paadjes daar zonder toestemming? En dat bikepark, en die downhill. Daar mag je normaal gezien niet komen?
bikepark, downhill??? Waar ben jij geweest?
Hmmm....., scan is zekers te weten op de singletrack geweest :-q ....maar nu vraag ik mij af :-? waar heeft superrob uitgehangen :lol: :wink:
Ik ben zelfs bij aan rijden van de The Bikepark gedeelte :-D eerst nog rechts af gegaan :D ipv links af met de route mee....gewoon even een extraatje voor het zelfde geld :D dus gratis :lol: :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
borre mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 19:52

MacReal schreef:Getuige het feit dat er gevraagd werd in de mail geen gps te gebruiken, omdat op grote delen van de tocht een dag vergunning was afgegeven....
Denk ik dat je hem zelf al wel kunt inkoppen toch? ;)
Jaaa klopt : Suprised :
maar geen gps opslaan zou ook kunnen om de localtrails beetje local te houden de rest van het jaar ;-)

Maar he, ik vond dit leuk, smaakt naar meer.....
zijn er meer van dit soort tochten? misschien in belgie of duitsland?
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

gelukkig hangen de bordjes er nog, dus als je hem zonder gps na wil rijden is dat geen probleem... :)
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Gerrie Visser schreef:gelukkig hangen de bordjes er nog, dus als je hem zonder gps na wil rijden is dat geen probleem... :)
Met als grootste voordeel dat de omstandigheden nu heel wat beter zijn dan afgelopen zondag.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Tsjibiti schreef:
Gerrie Visser schreef:gelukkig hangen de bordjes er nog, dus als je hem zonder gps na wil rijden is dat geen probleem... :)
Met als grootste voordeel dat de omstandigheden nu heel wat beter zijn dan afgelopen zondag.
De omstandigheden waren afgelopen zondag meer dan :-q beter kun je je niet wensen....zo vroeg mogelijk gestart en overal lekker door kunnen rijden, lekker de tijd aan je zelf te besteden :-D hier en daar zelfs een extra stukje gereden...was er toch en het ging allemaal lekker soepel op het begin na...had iets opwarm probleempjes, maar na de eerste stop als een raket :lol: :-D dus ik zeg dikke vette Ja....met deze weervoorspellingen :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Tsjibiti schreef:
Gerrie Visser schreef:gelukkig hangen de bordjes er nog, dus als je hem zonder gps na wil rijden is dat geen probleem... :)
Met als grootste voordeel dat de omstandigheden nu heel wat beter zijn dan afgelopen zondag.
Jij ging hem nog op je stadsfiets rijden toch? (Al dan niet tegen de richting in)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Tikkeltje langdradig maar wel leuk https://youtu.be/dyYq37ERrLs
:lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Mario070 schreef:Tikkeltje langdradig maar wel leuk https://youtu.be/dyYq37ERrLs
:lol: :wink:
Die is er al snel mee gestopt :lol:
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Het moet me toch even van het hart dat hier op het forum gemopperd wordt op de wielrenners -die als de eikeltjes gaan vallen niet meer de weg op gaan- terwijl dit de mooiste tocht van het jaar is en meer als de helft niet op komt dagen vanwege regen. Dus ga vooral eerst bij jezelf te rade of je wel zo heldhaftig bent. Dat de eerste 7 km lastig was klopt maar verder was het prima te doen. Hebben zelfs geen regenjas aangehad omdat het alleen wat miezerde. En zoals je hier van meerderen kan lezen was het wel te doen.
Ik snap nooit zo goed dat gezeur hier over mensen die lycra dragen, overmensen die op de weg fietsen, of mensen die met een Cube rijden of die mountainbike als wintersport zien.
Kom op zeg, begin bij jezelf.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie